SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Świnie reklamują prezerwatywy

Dwie duże amerykańskie stacje telewizyjne odmówiły emisji kontrowersyjnej reklamy prezerwatyw.

Spot niesie jasne przesłanie. Używanie prezerwatyw cywilizuje mężczyzn, zamieni jąć ich ze zwierząt w ludzi.

Akcja spotu reklamowego rozgrywa się na nocnej imprezie w klubie. Jest tam wiele atrakcyjnych kobiet, ale brakuje mężczyzn. Zamiast nich jest tłum świń - wyglądających na osobników płci męskiej, którzy próbują poderwać siedzące przy barze i przy stolikach piękne panie. Niestety bezskutecznie. W pewnym momencie jeden z prosiaków - uwodzicieli udaje się do toalety. Tam w automacie kupuje prezerwatywę i ...natychmiast włochaty knur zmienia się w przystojnego faceta .Wraca do pięknej blondynki, która widząc wysokiego bruneta, od razu staje się przychylniejsza jego zalotom- donosi „Gazeta.pl”.

Kreatywni odpowiedzialni za spot tłumaczą, że chcą zmienić powszechnie panującą opinię, że mężczyźni używający prezerwatyw są napaleni i myślą tylko o seksie. -Poprzez dowcipne reklamy chcemy zapoczątkować debatę o zdrowym życiu seksualnym - podkreśla Kaplan Thaler. Firma chce bardziej promować stosowanie prezerwatyw jako takich niż markę Trojan, która zleciła przygotowanie spotu.

Wyemitowania spotu odmówiły Fox i CBS. W uzasadnieniu wysłanym producentowi prezerwatyw stacje argumentują, że reklamy środków antykoncepcyjnych powinny raczej promować korzyści zdrowotne płynące z używania prezerwatyw, a nie samo zapobieganie ciąży. Na emisję reklamy zgodziły się jednak telewizje ABC, NBC oraz 9 kanałów kablowych, w tym MTV, czy Comedy Central, a także 11 czasopism i 7 witryn internetowych.

Na potrzeby kampanii prezerwatyw została także przygotowana strona internetowa, na której oprócz filmu reklamowego można znaleźć linki do stron poświęconych bezpiecznemu współżyciu. Jak wynika z informacji Trojana, tylko co czwarty Amerykanin stosuje prezerwatywy.

Kontrowersyjny spot można zobaczyć tutaj.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Świnie reklamują prezerwatywy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl