SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szczecin na billboardach

Szczecin prowadzi kampanię reklamową związaną z obchodami Szczecińskich Jubileuszy (w tym roku przypada m.in. 60-lecie polskiej administracji w Szczecinie).

Grupę docelową kampanii stanowią przede wszystkim mieszkańcy Szczecina. Zasadniczym celem działań jest umacnianie więzi emocjonalnej z miastem oraz rozwijanie poczucia tożsamości i patriotyzmu lokalnego. Kampania pełni jednocześnie funkcję edukacyjną, upowszechniając wiedzę na temat historii Szczecina.

Realizacja zaplanowanych działań przebiega w kilku odsłonach. Kampania prowadzona jest na nośnikach outdoorowych (billboardy, triformy). W każdym etapie wykorzystywanych jest kilkadziesiąt nośników.

Kreację na potrzeby kampanii przygotowała Agencja Reklamowa Anny Turkiewicz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Szczecin na billboardach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl