SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Szósty zmysł” - Agora wchodzi w segment popularnonaukowy

Na rynku pojawił się właśnie kolejny tytuł popularnonaukowy. Agora wprowadziła właśnie do sprzedaży kwartalnik “Szósty zmysł”, którego tematem są niewyjaśnione zjawiska i zdarzenia.

“Szósty zmysł” - Agora wchodzi w segment popularnonaukowy

- Prezentujemy zjawiska ponadzmysłowe, paranormalne i parapsychologiczne, jak również zagadki z przeszłości, tajemnice ludzkiego umysłu, woli i ciała - zapowiada redakcja pisma. Hasło kwartalnika brzmi: „Zobaczyć niewidzialne, poznać nieznane”. W pierwszym numerze czytelnicy znajdą m.in. tekst o telepatii i breatharianizmie (odżywaniu się energią świetlną), podpowiedzi, jak trafić szóstkę w lotto, także artykuł o tym, czy sprawdzą się przepowiednie o końcu naszej cywilizacji. Magazyn przedstawia także sylwetkę słynnego polskiego jasnowidza Stefana Ossowieckiego.

Magazyn „Szósty zmysł” przygotował zespół czasopism Agory. Redaktorem naczelnym tytułu jest Ilona Szajkowska, wydawca czasopism spółki, a projekt graficzny opracowała Ewa Żmigrodzka. Kwartalnik ukazał się w nakładzie 100 tys. egz. i w cenie 8,99 zł.

Wydanie wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych, Radiu Złote Przeboje, w serwisach internetowych z grupy Gazeta.pl, a także autopromocja w czasopismach Agory. Działania i plan mediów przygotował dział marketingu wydawcy.

“Szósty zmysł” to kolejny tytuł popularnonaukowy, który w przeciągu ostatnich miesięcy pojawił się na rynku. Ruch w segmencie zaczął się, gdy Wydawnictwo Bauer w lipcu ub.r. wprowadziło na rynek miesięcznik “Świat Wiedzy”, który od razu został liderem sprzedaży (zobacz dane o sprzedaży w 2011 roku). Dwa miesiące później G+J Polska wydało miesięcznik “Sekrety Nauki”, przekształcony ostatnio w dwumiesięcznik (dowiedz się więcej). W zeszłym miesiącu na rynek trafił z kolei wydany prze Egmont Polska miesięcznik “How It Works” (poznaj szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Szósty zmysł” - Agora wchodzi w segment popularnonaukowy

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JS
Wirtualne Media nie odróżniają nauki ("Focus", "Sekrety Nauki" itd.) od para- i pseudonauki ("Wróżka", "Czwarty Wymiar" czy ów "Szósty Zmysł")? Tego zdaje się uczą w szkole :P
odpowiedź
User
olo
Kolejne ścięte drzewa, kolejna makulatura na rynku. Wszystko po to, by wyciągać kasę od reklamodawców. Sprzedaż prasy spada, wszyscy przenoszą się do internetu, ale w Agorze chyba nie mają to medium pomysłu. Kolejny projekt, który pokazuje, że ta spółka nie potrafi wygenerować innowacyjnego i nowego pomysły na zarabianie pieniędzy. Pojawił się Groupon, wypuścili HappyDAY. Z sukcesem na rynek wszedł Świat Wiedzy, to Agora postanowiła wypuścić Szósty Zmysł. Nie jestem wróżką, ale poczekajmy do jesieni na wyniki sprzedaży ZDiKP. Nie powalą na kolana..
odpowiedź
User
Jan Paweł II
Niestety Olo masz rację. Ale tak wygląda firma, która zamiast zatrudniać profesjonalistów i ludzi zdolnych daje pracę kolegom półanalfabetom, a ludzi zdolnych chce oskubać lub wycisnąć jak cytryny, bo na ich miejsce przyjdą kolejni. Otóż nie przyjdą. Rynek medialny się w Polsce zmienia tz. została stara gwardia (ci którzy etaty dostali przez "fordowskimi" czystkami lub są bewzględnymi cwaniakami i manipulatorami), a nowi to dzieci, które nie dostały się na inne studia, więc pracują w mediach, nie o nich mając pojęcia, bo niby od kogo mają się uczyć? Niestety tak się dzieje nie tylko w Agorze, a na rynku pojawiają się kolejne badziewia. Szóstego zmysłu nie widziałem i życzę powodzenia, wydaje się jednak pomysłem już dawno przeżutym i strawionym.
odpowiedź