SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szukający produktów w sieci wpływają na innych kupujących

Konsumenci, którzy szukają w sieci informacji na temat produktuprzed dokonaniem zakupu, częściej udzielają swoich rad niż ci,którzy tego nie robią.

.Z badania firmy BIGresearch wynika, że blisko połowarespondentów szukających w sieci wspomnianych informacji regularnieudziela innym osobom rad na temat usług i produktów, które kupili -informuje serwis Media Life.

Tymczasem w przypadku ogółu z 15.727 dorosłych badanych wskaźnikten wyniósł tylko 29 procent.

Respondenci z pierwszej grupy są też generalnie młodsi, mająlepsze posady w pracy, a także wyższy roczny dochód w swoimgospodarstwie domowym (średnio 65,5 tysiąca dolarów). Dodatkowo wporównaniu z ogółem badanych planują zakup większej liczbyproduktów o dużych rozmiarach.

źródło: Media Life

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Szukający produktów w sieci wpływają na innych kupujących

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl