SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szukający produktów w sieci wpływają na innych kupujących

Konsumenci, którzy szukają w sieci informacji na temat produktu przed dokonaniem zakupu, częściej udzielają swoich rad niż ci, którzy tego nie robią.

.Z badania firmy BIGresearch wynika, że blisko połowa respondentów szukających w sieci wspomnianych informacji regularnie udziela innym osobom rad na temat usług i produktów, które kupili - informuje serwis Media Life.

Tymczasem w przypadku ogółu z 15.727 dorosłych badanych wskaźnik ten wyniósł tylko 29 procent.

Respondenci z pierwszej grupy są też generalnie młodsi, mają lepsze posady w pracy, a także wyższy roczny dochód w swoim gospodarstwie domowym (średnio 65,5 tysiąca dolarów). Dodatkowo w porównaniu z ogółem badanych planują zakup większej liczby produktów o dużych rozmiarach.

źródło: Media Life

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Szukający produktów w sieci wpływają na innych kupujących

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl