SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szybki rozwój internetowej telewizji Huffington Post

HuffPost Live, internetowa telewizja informacyjna założona przez serwis Huffington Post, miesięcznie dociera do prawie 50 milionów osób.

Szybki rozwój internetowej telewizji Huffington Post

Huffington Post uruchomiło swoją internetową telewizję w sierpniu ubiegłego roku, angażując w ten projekt zespół liczący 100 osób. W listopadzie materiały HuffPost Live wyświetlano przeszło 17 milionów razy. W marcu udało się osiągnąć już 48 milionów odsłon.

Choć HuffPost Live nadaje na żywo, materiały tego typu mają marginalny udział w oglądalności serwisu. Zdecydowana większość wyświetleń pochodzi z zewnętrznych stron, również należących do AOL – w tym przede wszystkim właśnie Huffington Post. Tam pliki wideo umieszczane są w newsach i artykułach. Samą stronę kanału telewizyjnego miesięcznie odwiedzają 2 miliony osób, a oglądalność programów na żywo dochodzi do 40 tysięcy.

Roy Sekoff, dyrektor HuffPost Live, w rozmowie z serwisem AllThingsD podkreślił jednak, że twórcy internetowej telewizji od początku nastawiali się właśnie na taki model. Projekt ma bowiem służyć przede wszystkim jako „fabryka klipów” dla Huffington Post i AOL.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Szybki rozwój internetowej telewizji Huffington Post

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek z Huty
Świetny pomysł na tv. Może u nas też ktoś skusi się na tego typu tv ?
odpowiedź