SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Szymon Majewski wyśmiewa promowanie Powerade przez Tomasza Lisa (wideo)

Na swoim youtube’owym vlogu Szymon Majewski wykpił to, jak Tomasz Lis promował ostatnio na swoim blogu napój Powerade. Przy okazji samokrytycznie ocenił swój występ w reklamach PKO BP.

Szymon Majewski, YouTube

Szymon Majewski, YouTube

Półtora tygodnia temu na swoim blogu w serwisie NaTemat.pl Tomasz Lis opisał, jak przygotowuje się do kolejnego maratonu. W tekście na zasadzie lokowania produktu promowane były napój Powerade i siłownia w hotelu Hyatt, sporą dyskusję w środowisku dziennikarskim (zobacz szczegóły). Ringier Axel Springer, wydawca kierowanego przez Lisa „Newsweeka Polska” nie chce tego komentować, natomiast Komisja Etyki TVP (Lis w TVP2 prowadzi swój program publicystyczny) zajmie się w najbliższym czasie tą sprawą, tak samo jak udziałem Maciej Kurzajewskiego i Marzeny Rogalskiej w reklamach (przeczytaj o tym więcej).

W zamieszczonym w weekend nagraniu promowanie Powerade przez Tomasza Lisa bezlitośnie wyśmiał Szymon Majewski. W filmiku zatytułowanym „Sponsorunning” Majewski jako MC Dziad biega po lesie z butelkami napojów izotonicznych przyklejonymi do całego ciała (ciągnąc też kilka za sobą). Śpiewa przy tym m.in., że „oferta Lisa to reklamowa, przestrzeń na Lisie dużo kosztuje, więc Lis tę przestrzeń tu wynajmuje”, oraz wylicza, które produkty może podobnie promować dziennikarz. Towarzyszą temu wyrywki z wypowiedzi Tomasza Lisa dotyczących m.in. misji mediów. Majewski samokrytycznie przyznaje, że „jest mądry w tym temacie, bo sam w reklamie pokazał gacie”, nawiązując do tego, że od 2,5 roku reklamuje PKO BP (obejrzyj ostatni spot z jego udziałem).

>>> Eryk Mistewicz: Tomasz Lis działa z rozmysłem i na zimno (opinia)

Wideo „Sponsorunning” w weekend zanotowało ponad 30 tys. obejrzeń. Cały kanał Szymona Majewskiego, działający od grudnia ub.r., zyskał do tej pory 86 tys. subskrybentów i 6,1 mln wyświetleń ponad 110 zamieszczonych na nim filmików.

Przypomnijmy, że pod koniec sierpnia prześmiewczego vloga uruchomił Tomasz Machała, szef NaTemat.pl (współwłaścicielem serwisu jest Tomasz Lis). Na vlogu Machała parodiuje styl dziennikarstwa Mariusza Maxa Kolonko, wytykając mu błędy (przeczytaj i obejrzyj więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Szymon Majewski wyśmiewa promowanie Powerade przez Tomasza Lisa (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Fajne:)
14 8
odpowiedź
User
Kawka
Szacun , myślałem że Szymon zgłupiał do końca a tutaj z sensem jednak
10 8
odpowiedź