SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Dorota Wellman i setki wracających klientów w kampanii T-Mobile (wideo)

T-Mobile Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową z udziałem dziennikarki TVN Doroty Wellman. Telekom podkreśla w reklamach, że wielu jego klientów po zakończeniu umowy decyduje się wrócić do tej sieci.

Article

Spot z kampanii pokazuje różne osoby witające się z bliskimi po powrocie z podróży. Natomiast Dorota Wellman, idąca wśród osób witających się na lotnisku, podkreśla, że codziennie setki osób wracają do T-Mobile. Skąd ta statystyka? Telekom podaje, że taki rząd wielkości ma liczba klientów różnych ofert, którzy po minimum trzech miesiącach od wygaśnięcia umowy z siecią decydują się podpisać nową.

Kampania informuje również, że T-Mobile zajął pierwsze miejsce w zrealizowanym jesienią ub.r. badaniu jakości sieci telekomunikacyjnych pod względem jakości połączeń, transmisji danych i streamingu wideo.

Jednocześnie T‑Mobile zaczyna promocję, w ramach której klienci przenoszący swój numer do T-Mobile będą mogli testować usługi sieci przez okres do 6 miesięcy. W tym czasie przysługiwać im będzie prawo do odstąpienia od umowy bez żadnych konsekwencji, będą mogli także otrzymać zwrot kosztów do wysokości opłat stałych.

Jest to kolejna z serii reklam T-Mobile w konwencji muzycznej - w tle słychać piosenkę „We Are Your Friends” zespołu Justice. W poprzedniej kampanii telekom reklamował Nielimitowany Internet Domowy.

Jednocześnie po prawie roku przerwy w reklamie T-Mobile znów występuje znana osoba. Poprzednią serię kampanii z udziałem celebrytów firma zakończyła wiosną ub.r., zaczynając cykl reklam w dynamicznej, muzycznej stylistyce.

Nowa akcja reklamowa T-Mobile obejmuje telewizję, radio, kina, internet oraz punkty sprzedaży tej sieci.

Za obsługę marketingową operatora odpowiadają - we współpracy z jego działem komunikacji rynkowej - firmy FCB Bridge2Fun (kreacja reklam), Liquid Thread (reklamy internetowe), Agencja Warszawa (aktywności w social media), ARC Worldwide (materiały BTL) oraz Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów).

Dorota Wellman od jesieni 2015 do końca 2016 roku wspólnie z Karolem Okrasą występowała w reklamach Lidl Polska (na początku ub.r. zastąpiła ją tam Daria Ładocha). Od połowy ub.r. dziennikarka jest ambasadorką marketingową i redaktor kreatywną magazynu „Well” (wydawanego przez Wydawnictwo Bauer), który od lutego br. ukazuje się jako miesięcznik.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dorota Wellman i setki wracających klientów w kampanii T-Mobile (wideo)

38 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kris
Już widzę tych powracających hehe Nieuczciwe umowy z drobnym druczkiem, zawyżone abonamenty, cała prawda o T-Mobile. Dziękuję, nie biorę.
47 5
odpowiedź
User
olo
ta antypatyczna pani raczej zniechęca niż zachęca, cudowny strzał w stopę
61 35
odpowiedź
User
Schroedinger
Jesli to jest nowa twarz T-Mobile, to ja już nie mam jakichkolwiek watpliwosci, że nie chcę mieć z nimi więcej do czynienia.
49 18
odpowiedź
User
asia
to Dorota Wellman popelniła błąd. T-Mobile PL to najgorsza sieć, po 10 latach udręki z nimi przeszłam do Play. I sieci T mobile gorąco Nie polecam ;)
31 4
odpowiedź
User
jak
Jak nie wrócą to ich Wellman pozwie?
32 1
odpowiedź
User
jak
Jak nie wrócą to ich Wellman pozwie?
25 0
odpowiedź
User
Piotr
To może t-mobile odpowie dlaczego kastrują sprzedawane przez siebie telefony?
Dostałem służbowy Huawei P9 Lite 2017, który według specyfikacji producenta jest dual sim, ma nawet miejsce na drugą kartę, ale w wersji z firmware t-mobile drugiej karty nie widzi.
To haniebne praktyki, oszukiwanie klientów. Dlaczego miałbym sprawdzać, czy specyfikacja telefonu sprzedawanego z abonamentem jest różna od fabrycznej?
14 13
odpowiedź
User
Koala
Mnie reklama chwyta, konkretna babka a nie jakies gwiazdki. Tym bardziej ze mam od nich internet domowy i smiga
6 41
odpowiedź
User
Gregor
Odnoszac sie do artykulu - niewazne, ze wraca jakis ulamek klientow, wazne ze jednak wracaja i chyba to sie liczy. Po co takie glupie zlosliwosci na temat osoby, ktora w niej wystepuje. Mentalnosc Polakow
8 20
odpowiedź
User
Mick
Nie przed obiadem takie zdjecie, no ludzie
40 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing