SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy przez dwa lata

PTC podpisała ze spółką Ekstraklasa umowę, w ramach której T-Mobile przez dwa lata będzie obecne w nazwie i identyfikacji wizualnej tych rozgrywek. Kwota, którą sponsor przekaże klubom, będzie zależeć m.in. od popularności i wizerunku ligi.

T-Mobile sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy przez dwa lata

T-Mobile Ekstraklasa - taką nazwę przez najbliższe dwa lata będzie nosić polska Ekstraklasa piłkarska. Marka, która z początkiem czerwca zastąpiła Erę, znalazła się też w logotypie rozgrywek. W tym celu zmodyfikowano niedawno wprowadzoną identyfikację wizualną ligi (więcej o niej). Ponadto T-Mobile będzie obecne na strojach wszystkich piłkarzy Ekstraklasy, a także na bandach okalających murawę, stadionach, ściankach sponsorskich i innych elementach infrastruktury.

>>> T-Mobile na kartę: kolejny rok za darmo w „Między nami” (wideo)

PTC prowadziła ze spółką Ekstraklasa rozmowy dotyczące tego sponsoringu od kilku miesięcy. Za granicą T-Mobile jest bowiem mocno kojarzone z futbolem, będąc sponsorem m.in. Bayernu Monachium i pierwszej ligi austriackiej. Natomiast Ekstraklasa nie miała sponsora tytularnego od trzech lat, kiedy nie przedłużono współpracy z Orange.

>>> T-Mobile Music zamiast Era Music Garden. Młodzi artyści walczą o wielkie sceny


- T-Mobile stawia na zdrową rywalizację i fair play zarówno wśród zawodników, jak i szeroko rozumianej rzeszy kibiców piłki nożnej. Chcemy, aby każdy, kogo interesuje futbol, miał możliwość przeżywania niezwykłych emocji i dzielenia się nimi z rodziną i przyjaciółmi podczas meczów - tak opisuje sens tego sponsoringu Grzegorz Bors, członek zarządu oraz dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w PTC. „Zaangażowanie w wydarzenia sportowe jest jedną z podstawowych aktywności sponsoringowych i społecznych, jakie podejmuje T-Mobile na świecie, a teraz również w Polsce” - czytamy w komunikacie firmy.

>>> Canal+ wygrał przetarg na polską piłkę. Powstanie Ekstraklasa TV
 
>>> Ekstraklasa w Polsacie: cztery mecze, Śląsk i magazyny

>>> Eurosport pokaże Ekstraklasę w 22 krajach w Europie

Zgodnie z umową część środków finansowych, jakie PTC przekaże w ramach sponsoringu Ekstraklasie i jej klubom, zależeć będzie od czynników takich jak m.in. popularność i wizerunek rozgrywek. Przy czym telekom deklaruje, że niezależnie od działań typowo sponsoringowych zamierza włączyć się w promowanie piłki nożnej i T-Mobile Ekstraklasy, wykorzystując nowoczesne technologie. PTC informuje, że planuje umożliwić kibicom lepszy dostęp do informacji i materiałów poświęconych futbolowi.

Na razie nie podaje jednak konkretów na ten temat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: T-Mobile sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy przez dwa lata

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
omg
5 mln EURO NA SEZON TO STRASZNIE MAŁO
8 8
odpowiedź
User
Platini
T-mobile zachowuje się nieprofesjonalnie. Zamiast wilekiej gali czy konferencji wysyłają komunikat prasowy??!! Przecież tak sie nie robi na świecie. W ogóle całe to informowanie że już wchodzą, potem że się przedłuża , potem że są rozbiezności, na końcu jeszcze odwołują konferencję. Opera mydlana. Gdyby takie jaja robiły jakieś Blachy Puszyński czy pasztet wołowy to OK ale wielki koncern?!
8 8
odpowiedź
User
Michał
To prawda. Z marketingowego punktu widzenia launch tego projektu to katastrofa. Era słynie zresztą ze słabych kadr , ale za to bardzo z siebie zadowolonych. Nawet teksty w tym komunikacie sa słabe i infantylne. Widać że nie czują sportu.
8 8
odpowiedź