SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tabletowy dziennik The Daily zniknął z rynku (wideo)

Pod koniec ubiegłego tygodnia ukazał się ostatni numer The Daily, wydawanego przez News Corp. dziennika dostępnego tylko na tabletach.

Tabletowy dziennik The Daily zniknął z rynku (wideo)

The Daily był eksperymentalną inicjatywą, uruchomioną dwa lata temu przez medialnego giganta, firmę News Corp. Ruperta Murdocha. Taka forma dystrybucji okazała się jednak przynosić straty. W projekt już na początku zainwestowano 30 milionów dolarów, ale udało się zdobyć tylko 100 tysięcy subskrybentów - zbyt mało, by pokryć wydatki generowane przez cyfrowy dziennik.

Początkowo The Daily był dostępny tylko na iPadzie. Później pojawiły się także wersje na iPhone'a oraz Kindle Fire i inne tablety z Androidem. Tygodniowa subskrypcja wydania na iPada kosztowała 99 centów. Pozostałe wersje były udostępniane za miesięczną opłatą wynoszącą od 1,99 do 3,99 dolara. Łącznie ukazały się 682 numery dziennika.

By pożegnać się z czytelnikami, zespół tworzący The Daily nagrał piosenkę „So Long, Farewell”.


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tabletowy dziennik The Daily zniknął z rynku (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl