SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Taniec z Gwiazdami” pokonał konkurencję. 30 mln zł z reklam

Pierwszą edycję programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,6 mln widzów. Stacja w czasie nadawania show była liderem rynku, ale w grupie komercyjnej przegrała z TVN. Z reklam zarobiła ponad 30 mln zł.

Article

“Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o 20.05 w okresie od 7 marca do 23 maja br. Średnia oglądalność show wyniosła 3,59 mln widzów, co przełożyło się na 23,80 proc. udziału w grupie 4+ i 18,79 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajmował pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVN, który nadawał wtedy filmy fabularne w paśmie „Superkino”, co dało mu tylko 12,90 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmowała TVP1 („Pogoda”, „Ben Hur”, „Nowe imperium”, „Pątniczka”, filmy; 11,12 proc.), a czwarte -  TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „BaronON24”, „Dzięki Bogu już weekend”; 9,38 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej to TVN wyprzedził Polsat, który był drugi z ogromną przewagą nad TVP1 i TVP2.

Widownia „Tańca z Gwiazdami” na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - TzG

3585035

23,80%

18,79%

TVN

1942568

12,90%

19,83%

TVP1

1675010

11,12%

8,72%

TVP2

1413479

9,38%

8,35%


Wiosna ub.r. w piątki o 20.05 Polsat nadawał trzecią edycję „Tylko taniec. Got to Dance”. Oglądało ją mniej widzów niż „TzG”, bo tylko 2,28 mln osób, co przełożyło się na 14,45 proc. udziału w grupie 4+ i 16,74 proc. w 16-49 (więcej na ten temat). Program ten trwał jednak kilka tygodni krócej od „Tańca z Gwiazdami”.

Wpływy reklamowe z 11 odcinków tanecznego widowiska wyniosły 30,25 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Zwyciężczynią „Tańca z Gwiazdami” w Polsacie została Aneta Zając, która tańczyła w parze ze Stefano Terrazzino. Otrzymali oni Kryształową Kulę i 150 tys. zł do podziału (dowiedz się więcej).

Gospodarzami programu byli Anna Głogowska i Krzysztof Ibisz, zaś uczestników oceniało jury w składzie Iwona Pavlović, Beata Tyszkiewicz, Michał Malitowski i Andrzej Grabowski. Za produkcję wykonawczą show odpowiadał Rochstar.

Drugą edycją „Tańca z Gwiazdami” Polsat pokaże jesienią br. Obecne trwają rozmowy ze znanymi osobami, które mogą wystąpić w programie (poznaj szczegóły).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Taniec z Gwiazdami” pokonał konkurencję. 30 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ktos
W 16-49 przegrywają z filmami - porażka
16 16
odpowiedź
User
Staszek
Przegrywają w grupie 16-49, bo ten program oglądają głównie starsi ludzie. Polsat dotychczas nie miał programu tak dobrze oglądanego w gronie starszych widzów. Ich programy zawsze mają lepsze udziały w grupie komercyjnej niż ogólnej.

Ciekawe ile jeszcze edycji pociągną? Dwie na pewno.
21 8
odpowiedź
User
bat na debili
Do @ktosia, wymyśl coś co nie będzie porażką, czekamy... Widzę, że boli ciebie to że twój szmatefałen został jak pięknie zmiażdżony.
16 13
odpowiedź
User
Kalibrator
To nie był taniec z gwiazdami, tylko ustawka z gwiazdami. Wygrała osoba, która nigdy nie powinna wygrać. Tzw. "Drewniana Aneta".
14 16
odpowiedź
User
brzęczyszczykiewicz
Zwróciliście uwagę na coraz bardziej debilne tytuły tych audycji? Język polski staje się zbędnym dodatkiem.
Rozumiem informację o licencji w czołówce lub stopce końcowej - ale ten tytułowy śmietnik mnie odrzuca
10 8
odpowiedź