SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TBWA\PR dla FoodCare

TBWA\PR prowadzi działania wizerunkowe dla FoodCare. Agencja odpowiada także za PR korporacyjny i strategię działań kryzysowych FoodCare.

TBWA\PR dla FoodCare

TBWA\PR prowadzi biuro prasowe oraz tworzy komunikację produktową dla czołowych marek firmy FoodCare: Tiger Energy Drink - napoj energetyzujący, Gellwe – znanej z deserów, ciast w proszku i dodatków do pieczenia i Fitelli - musli i płatki śniadaniowe.

Agencja prowadzi również działania wspierające związane z debiutami rynkowymi nowych produktów: napoju energetyzującego N-Gine i izotonicznego 4- Move.

TBWA\PR zapewnia również doradztwo strategiczne w zakresie PR korporacyjnego i wewnętrznego dla FoodCare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TBWA\PR dla FoodCare

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
katia
a po co im kryzysowe? czyżby się czegoś obawiali. Ostatnio głośnio, że Darek Michalczewski zabierze im licencję na Tigera. I dobrze, po co wypuścili n-gine... :)
8 8
odpowiedź
User
edyta
Jak widać już się to stało. Kryzys mają pełną parą. Ale Foodcare na własne życzenie do tego doprowadził. Szkoda tych agencyjek
8 8
odpowiedź