SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizja Puls będzie walczyć o widzów z dużych miast

Programy informacyjne, rozrywkowe, filmy i seriale z filmoteki Ruperta Murdocha w nowej Telewizji Puls.

Telewizja Puls przygotowuje się do wielkiego startu jesienią – pisze Dziennik.

W Pulsie przez trzy godziny dziennie emitowane będą wiadomości - mówi Dziennikowi jedna z osób biorących udział w rozmowach o tworzeniu ramówki stacji. Najważniejszy ma być wieczorny program informacyjny, ale wiadomości mają się pojawiać także rano i przed południem. Newsroom ma liczyć około 50 dziennikarzy. Jak zapowiedział Dariusz Dąbski, przewodniczący rady nadzorczej Pulsu, do końca roku stacja zatrudni 300 osób.

Wciąż nie wiadomo, kto pokieruje redakcją wiadomości. Na dziennikarskiej giełdzie pojawiło się ostatnio kilka nazwisk: Robert Kozak (były szef "Wiadomości" TVP), Krzysztof Karwowski (pracował już w Pulsie) czy Andrzej Mietkowski (były szef Agencji Informacji TVP). Żaden z nich nie chce komentować tych informacji. Wymieniane jest także nazwisko Tomasza Lisa, który miałby opuścić Polsat. - Jedyny Puls, który wyczuwam, to mój własny - komentuje w rozmowie z Dziennikiem Lis.

Według informacji Dziennika Puls kupił już pakiet licencji, na podstawie których mają być produkowane programy typowo komercyjne: rozrywkowe show i teleturnieje. Jest tam też jedna superprodukcja. Prawdopodobnie powstanie nawet codzienne popołudniowe pasmo teleturniejowe.

Jakub Bierzyński - ekspert medialny z Omnicom Media Group - wysoko ocenia szansę telewizji. - Może zamieszać na rynku, bo to stacja z dużym potencjałem, o dużym zasięgu technicznym i możliwościach dotarcia do potencjalnego widza. Na początek potrzebuje poważnej kampanii promocyjnej i lokomotywy, która pociągnie oglądalność. W TVN taką lokomotywą był "Big Brother", Puls może zastosować taką samą taktykę z dużym teleturniejem.

Pewne elementy ramówki mają szansę pojawić się jeszcze jesienią. Prawdopodobnie jednak na debiut programu informacyjnego trzeba będzie poczekać do początku przyszłego roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Telewizja Puls będzie walczyć o widzów z dużych miast

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl