SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizje wkraczają na Twittera

Twitter negocjuje z amerykańskimi sieciami telewizyjnymi warunki dostarczania przez nie treści dla mikroblogowej platformy.

Telewizje wkraczają na Twittera

Serwis do tej pory rozmawiał z Viacom (właściciel takich stacji jak MTV czy Comedy Central) oraz należącym do Comcast NBCUniversal. Twitter chce, by klipy wideo od tych dostawców pojawiały się w Kartach - mocno rozwijanej przez firmę funkcji, pozwalającej na bardziej przejrzyste prezentowanie zewnętrznych treści za pośrednictwem tweetów.

Razem z nagraniami telewizyjnymi, na Twittera wkroczyć mają również reklamy wideo. Firma ma zamiar dzielić się uzyskanym dzięki nim przychodem z telewizyjnymi partnerami, nie wiadomo jednak w jakich proporcjach. Według źródeł Bloomberga do podpisania umów może dojść już w przyszłym miesiącu.

Po porozumieniu z Viacom i Comcast Twitter może spróbować pozyskać treść również od innych dostawców. Jest to tym bardziej prawdopodobne, że popularny serwis już od jakiegoś czasu współpracuje z kilkoma stacjami należącymi do dwójki kolejnych gigantów tej branży – Disneya i Time Warner.

Zwrot w kierunku telewizji był spodziewanym kierunkiem dla Twittera. Mikroblogowa platforma coraz częściej bowiem służy użytkownikom do komentowania tego, co oglądają w innych mediach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Telewizje wkraczają na Twittera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl