SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tesco przoduje w brytyjskiej sieci

Tesco ma w Wielkiej Brytanii więcej klientów online niż jakikolwiek inny supermarket.

 Serwis BBC wspomina, że ta sieć handlowa niemal bombarduje klientów kampaniami email. W porównaniu do swoich rywali to akcje bardzo rozbudowane. Jak wspomina serwis, w minionym miesiącu Tesco rozpoczęło aż 44 kampanie powiązane z pocztą elektroniczną. To więcej niż rywale, sieci Sainsbury, Asda, Waitrose oraz Somerfield, zdołali uczynić razem.

Według cytowanych przez serwis specjalistów, Tesco wysyła w miesiącu około 16-20 mln listów elektronicznych.

Sieć Tesco ma doskonale rozwiniętą w porównaniu z konkurentami bazę informacji o klientach. BBC wspomina, że w pierwszym półroczu sprzedaż internetowego serwisu Tesco.com podskoczyła o ponad 30 proc. Tygodniowo firma otrzymuje jakieś 170 tys. zamówień. Najbliższy rywal sieci, Sainsburys.co.uk, otrzymuje tygodniowo około 38 tys. zamówień.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tesco przoduje w brytyjskiej sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl