SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tesco wybrało MediaCom Warszawa

MediaCom Warszawa będzie obsługiwał przynajmniej 90 proc. budżetu mediowego Tesco.

To wynik rozstrzygniętego właśnie przetargu, w finale którego MediaCom Warszawa pokonał PanMedia Western, dom mediowy obsługujący budżet mediowy Tesco Polska przez ostatnich kilka lat. Był to jeden z największych klientów PanMedia Western - informuje "Media&Marketing Polska".

 Jak powiedziała Sylwia Pyśkiewicz, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej w Tesco Polska, marketer rozważa pozostawienie obsługi ok. 10 proc. budżetu mediowego (część outdooru) w PanMedia Western. O zwycięstwie MediaComu Warszawa miała przesądzić najlepsza propozycja strategii i kosztów zakupu mediów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tesco wybrało MediaCom Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl