SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

The Digitals realizuje kampanię globalnej platformy e-commerce OEX24

Trwa digitalowa kampania platformy OEX24, przybliżająca specyfikę różnych światowych rynków e-commerce. Realizują ją The Digitals (Grupa S/F) oraz LVL UP Media.

Kampania obejmuje między innymi komunikację w social mediach (FB, LinkedIn oraz Twitter), gdzie trafiają materiały przybliżające specyfikę różnych światowych rynków ecommerce oraz informacje na temat usług świadczonych przez OEX24. Komunikację uzupełniają reklamy w prasie biznesowej i mediach piszących o e-commerce.

Agencja The Digitals (Grupa S/F) odpowiada za stworzenie i realizację kompleksowej linii kreatywnej kampanii. Część mediowa, realizowana przez LVL UP Media.

Dołącz do dyskusji: The Digitals realizuje kampanię globalnej platformy e-commerce OEX24

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl