SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Voice of Poland 9” w jesiennej ramówce TVP2. Castingi ruszą 18 maja

Telewizja Polska podjęła decyzję o realizacji dziewiątej edycji „The Voice of Poland”, która na antenie TVP2 będzie emitowana jesienią tego roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Program będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie. Właśnie ruszyły poszukiwania uczestników do talent-show.

fot. tvp Article

„The Voice of Poland” to talent-show, w którym poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii we wrześniu 2010 roku. Premiera polskiej wersji muzycznego widowiska na antenie TVP2 odbyła się rok później. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiada Rochstar.

Portal Wirtualnemedia.pl nieoficjalnie dowiedział się, że Telewizja Polska podjęła decyzję o realizacji dziewiątej edycji muzycznego widowiska, które na antenie TVP2 będzie emitowane jesienią tego roku. Z naszych informacji wynika, że kolejna odsłona „The Voice of Poland” będzie pokazywana w dotychczasowym paśmie, czyli w soboty po godz. 20.00.

Stacja zaczyna już poszukiwania uczestników do dziewiątej edycji show - pierwszy casting ma się odbyć 18 maja 2018 roku w Warszawie w siedzibie TVP przy ul. Woronicza.

W chwili obecnej nie jest jeszcze znany skład gospodarzy i jurorów programu. Poprzednią edycję talent-show prowadzili Tomasz Kammel, Maciej Musiał i Barbara Kurdej-Szatan, a występy uczestników oceniało jury w składzie: Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Michał Szpak.

Średnia widownia ósmej edycji muzycznego widowiska, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 2,09 mln osób, co przełożyło się na 14,35 proc. udziału w 4+, 15,29 proc. w 16-49 i 14,65 proc. w 16-59.

Na przełomie 2017 i 2018 roku telewizyjna Dwójka emitowała pierwszą edycję „The Voice Kids” - spin-off „The Voice of Poland”, w ktrym rywalizują dzieci w wieku od 8 do 15 lat. Program oglądało średnio 2,54 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 16,24 proc., 15,11 proc. oraz 15,05 proc. udziału.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland 9” w jesiennej ramówce TVP2. Castingi ruszą 18 maja

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kasia
ten program jest nudny.
12 15
odpowiedź
User
kozan
ten program jest nudny.
Kiedyś był ciekawy, ale od dobrych kilku lat widać tendencję spadkową (zwłaszcza od 5. edycji)... najgorsze są "zajebistość" jurorów i ich pajacowanie!!! :/
9 8
odpowiedź
User
joko
Program lubię i raczej będę oglądać, ale jest sporo rzeczy, które przeszkadzają. Nadmierna ekscytacja i zachwyty nad każdym uczestnikiem. Złe wybory osób, które przechodzą dalej (najprawdopodobniej wina producentów), przez co najciekawsi zostają odrzuceni najwcześniej. Zbyt rzadka zmiana trenerów (Afro byli już 8 razy!). Wciskanie wokalistom rockowym repertuaru popowego (a dlaczego niby mają być wszechstronni? Czy Kazik będzie wykonywał disco?), a próby zmiany aranżacji są mocno krytykowane.
10 8
odpowiedź
User
grumpy (cat)
Program lubię i raczej będę oglądać, ale jest sporo rzeczy, które przeszkadzają. Nadmierna ekscytacja i zachwyty nad każdym uczestnikiem. Złe wybory osób, które przechodzą dalej (najprawdopodobniej wina producentów), przez co najciekawsi zostają odrzuceni najwcześniej. Zbyt rzadka zmiana trenerów (Afro byli już 8 razy!). Wciskanie wokalistom rockowym repertuaru popowego (a dlaczego niby mają być wszechstronni? Czy Kazik będzie wykonywał disco?), a próby zmiany aranżacji są mocno krytykowane.
Brawo, wreszcie ktoś wymienił największe bolączki tego show, które było naprawdę wciągające, a od kilku lat (jak wcześniej wspominał/a/ koza) jest prawie że niszczone... :/ !
10 8
odpowiedź
User
Iglo
Niech już dobiją do tej 10 edycji i skończą ten program, bo poprzednia edycja pokazała, że poziom wyraźnie spadł. Fajnie by było jakby Polsat wznowił Must be the Music, ale chyba to już mało opłacalne.
10 11
odpowiedź