SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tiger inwestuje w misie NFT

Marka napoju energetycznego Tiger Enegry Drink (Maspex) jako pierwsza w Polsce zmieniła awatar w mediach społecznościowych na wizerunek z misiem Fancy Bears Metaverse. W ten sposób marka komunikuje swoje wejście na rynek tokenów NFT.

Article

Tiger dołączył do klubu Fancy Bears Metaverse, należącego do platformy NFT Fanadise. Jej współzałożycielem jest Jakub Chmielniak -  partner w agencji influencer marketingu DDOB

Marka otrzymała własny token z limitowanej kolekcji i zmieniła awatar w mediach społecznościowych na charakterystyczną grafikę z motywem misia.

"Obrazek został zaprojektowany z myślą o jak najtrafniejszym przedstawieniu charakteru Tigera. Ciemne okulary symbolizują pewność siebie z pewną dozą tajemniczości, siłę i energię tygrysa" - czytamy w komunikacie marki.

Maspex: podążamy za trendami technologicznymi

Dlaczego marka Tiger zdecydowała się na współpracę z Fancy Bears Metaverse?

- NFT to technologia, która zyskuje w ostatnim czasie na popularności. Już dziś wiadomo, że jest dużym przełomem technologicznym, a eksperci zakładają jej rozwój w kolejnych latach. Uważamy, że warto interesować się nowatorskimi rozwiązaniami i być w nich obecnym - mówi nam Dorota Liszka, odpowiedzialna za komunikację korporacyjną w Grupie Maspex. - Ten krok pokazuje, że Tiger jest nowoczesną marką, która idzie z duchem czasu. Rozwijamy nie tylko nasze produkty pod kątem innowacyjnych smaków i opakowań, ale również prowadzimy szerokie działania komunikacyjne oraz podążamy za aktualnymi trendami technologicznymi - dodaje specjalistka pytana przez Wirtualnemedia.pl.

Szefowa komunikacji Maspex podkreśla w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl, że kooperacja Tigera z Fanadise ma charakter marketingowy i wizerunkowy - Tiger poprzez wejście w świat NFT wzmacnia swój wizerunek. Pokazujemy w ten sposób, że Tiger doskonale odnajduje się w aktualnie obowiązujących na świecie trendach i je również wyznacza. Oczywiście daje to kolejne możliwości rozwoju na tym polu - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Dorota Liszka.

Maspex nie zdradza na razie swoich planów na dalszą obecność na rynku NFT.

Jak przekazał nam Jakub Chmielniak, Tiger otrzymał ofertę po zainteresowaniu się tematem i zakupił NFT. - W naszych planach zawiera się stworzenie złożonej sieci kontaktów między posiadaczami tokenów oraz oferowanie im wyjątkowych możliwości. Mamy dużo planów na współpracę z różnymi markami w ramach naszej społeczności, jednak na tym etapie nie chcemy jeszcze zdradzać szczegółów. Również projekt Fancy Bears daje nam spore pole do manewru w zakresie oferowania benefitów na linii społeczności crypto x istniejące brandy. To generalnie jeden z członów naszego modelu biznesowego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Chmielniak.

Co to jest NFT?

NFT to token kryptograficzny – zawiera informacje, które odróżniają go od innych tokenów i które łatwo zweryfikować. Niezamienialny token jest jednostką danych w architekturze blockchain, która poświadcza niepowtarzalność danego pliku cyfrowego. Rozwinięcie skrótu NFT to Non-Fungible Token. W tłumaczeniu to wirtualny certyfikat (token), którego nie da się wymienić na inny.

Za akcją Fancy Bears stoi firma Fanadise, która w ten sposób sprzedaje ponad 8 tys. grafik NFT. W akcji brali udział m.in. Krzysztof Gonciarz czy Magda Gessler. Marketingowej akcji z cyfrowymi misiami postanowił przyjrzeć się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Polskie Fancy Bears jest także wzorowane na amerykańskiej akcji Bored Ape Yacht Club, w którą zainwestował np. raper Eminem.

1 mln zł na token z miłością od influencerki

W połowie lipca ubiegłego roku działająca na TikToku influencerka Marti Renti poinformowała, że sprzedała NFT z cyfrową miłością za 970 tys. zł. Równocześnie klub piłkarski Legia Warszawa zapowiedział emisję serii tokenów z wizerunkami swoich 11 najpopularniejszych zawodników. W ubiegłym roku piosenkarka Doda zeskanowała się w 3D, a następnie sprzedała skan podzielony na kawałki jako właśnie NFT.

W maju ub.r.  Zoe Roth, znana jest ze zdjęcia, które w sieci rozeszło się viralowo jako mem „Disaster Girl”, sprzedała cyfrowy oryginał tej fotografii za prawie 500 tys. dolarów. Z kolei pierwszy twitt Jacka Dorseya, założyciela i szefa Twittera, został kupiony w marcu za 2,91 mln dolarów.

W połowie lipca włoska marka modowa Dolce&Gabbana ogłosiła wprowadzenie własnej ekskluzywnej kolekcji NFT.

Dołącz do dyskusji: Tiger inwestuje w misie NFT

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marka
Kiedy marka zajmuje się pierdołami... Urocze.
A ślad węglowy NFT policzyli?
odpowiedź
User
TT
Chyba naprawdę ludzkość zmierza ku samozagładzie. NFT to jedna wielka niedorzeczność.
odpowiedź
User
j7nk
każdego zamieszanego w NFT na 48h do pierdla, prewencyjnie. odechce się głupot na jakiś czas.
odpowiedź