SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Michał Rachoń w „Minęła 20” w TVP Info wylał napój Tiger (wideo)

Dziennikarz TVP Info Michał Rachoń na początku środowego wydania „Minęła 20” demonstracyjnie wylał na podłogę puszkę napoju Tiger (produkowanego przez Maspex Wadowice). To sprzeciw wobec krytykowanej reklamy napoju nawiązującej do Powstania Warszawskiego.

Michał Rachoń, fot. TVP Info Article

Grafika zamieszczona 1 sierpnia na instagramowym profilu Tigera pokazywała wyciągnięty środkowy palec oraz napisy: „1 sierpnia dzień pamięci” oraz „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”.

Na wpis zwrócono uwagę w środę na Twitterze, skrytykowało go wielu użytkowników, m.in. dziennikarzy. Firma Maspex szybko usunęła tę grafikę i przeprosiła za jej publikację. Odpowiedzialna za komunikację Tigera na Instagramie agencja J. Walter Thompson Group Poland też przeprosiła i poinformowała, że pożegnała się z osobami odpowiedzianymi za ten wpis. Dodatkowo Maspex przekazał 500 tys. zł na rzecz inicjatywy „Pomoc dla Powstańców”.

Na początku środowego wydania „Minęła 20” Michał Rachoń pokazał usuniętą grafikę promującą Tigera oraz przypomniał, że w Powstaniu Warszawskim zginęły setki tysięcy Polaków. Następnie otworzył puszkę napoju (zapewne Tigera, nie było widać dokładnie oznaczeń na puszce) i demonstracyjnie wylał jej zawartość na podłogę, po czym zgniótł i wyrzucił za siebie.

Na twitterowym profilu TVP Info nagranie tej sytuacji oznaczono tagiem #NiePijeTigera.

Według danych Nielsen Audience Measurement w lipcu br. średnia oglądalność głównego wydania „Wiadomości” wynosiła 1,94 mln widzów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Michał Rachoń w „Minęła 20” w TVP Info wylał napój Tiger (wideo)

77 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dave
Dla rozgłosu zrobi wszystko.
odpowiedź
User
maciek
Redaktor Rachoń to klasa sama w sobie, uwielbiam oglądać TVP odkąd w niej jest. Brawo Prezes Kurski!
odpowiedź
User
Łał
No to teraz sprzedaż skoczy! Sam się chętnie napiję
72 77
odpowiedź
User
Mrowa378
Bardzo dobrze prowadzący zrobił wtedy popieram to to co zrobił, producent napojów Tiger powinien za to odpowiadać
70 63
odpowiedź
User
Gość
Dziennikarstwo XXI wieku. Żeby wylać, trzeba kupić = fail.
odpowiedź
User
vcx
Co za łoś
66 33
odpowiedź
User
Kamil
Rurku! Rurku! Podłoga uje*na!
62 16
odpowiedź
User
Ale żal
"Prawdopodobnie" to prowadzący jest idiotą, jeśli myśli, że to najlepszy program publicystyczny. Oby kupił Tigera po cenie promocyjnej, bo klasy brakuję w TVP.
79 40
odpowiedź
User
olo
brawo Rachoń !
52 62
odpowiedź
User
olo
brawo Rachoń !
39 46
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing