SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TNS wprowadza PPM w Wielkiej Brytanii

TNS (w Polsce reprezentowany przez TNS OBOP) wygrał przetarg na dostarczanie danych z elektronicznego pomiaru audytorium radiowego i telewizyjnego z wykorzystaniem PPM.

Jest to już drugi w tym roku, po Norwegii, kontrakt na wdrożenie technologii Portable People Meter.

TNS podpisał dwuletni kontrakt z RAJAR (Radio Joint Audience Research Ltd), którego wartość wynosi 2 mln funtów. Kontrakt przewiduje stworzenie od podstaw panelu opartego na technologii PPM™ oraz jego zarządzaniu. Do współpracy został zaproszony także RSMB Television Research, którego zadaniem będzie analiza i kontrola jakości prowadzonego pomiaru.

Pionierski panel w Londynie jest efektem współpracy TNS z BARB (Broadcasters’ Audience Research Board), który upoważnił firmę badawczą do rekrutacji panelu i jego prowadzenia. Dane z elektronicznego pomiaru audytorium radiowego i telewizyjnego dostarczane będą co tydzień z 50 krajowych i londyńskich stacji radiowych oraz telewizyjnych z obszaru stolicy Wielkiej Brytanii.

„Technologia PPM to poważny krok naprzód. Chcemy pomóc reklamodawcom udoskonalić strategiczne i taktyczne planowanie mediów, m.in. dlatego zdecydowaliśmy się na wykorzystanie najlepszego narzędzia pomiarowego” - komentuje Sally de la Bedoyere, Dyrektor Zarządzająca RAJAR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TNS wprowadza PPM w Wielkiej Brytanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl