SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Sekielski stracił 660 tys. widzów. 4,2 mln zł z reklam

„Po prostu” Tomasza Sekielskiego jesienią w TVP1 miało średnio 800 tys. widzów. To o 660 tys. mniej niż wiosną, gdy magazyn nadawano wcześniej. Stacja w czasie jego emisji przegrała z konkurencją, a wpływy z reklam wyniosły 4,22 mln zł.

Jesienią reportersko-śledczy program Tomasza Sekielskiego „Po prostu” na antenie TVP1 oglądać można było we wtorki o godz. 21.25, w okresie od 3 września do 17 grudnia br. (wyjątkowo odcinek z 19 listopada br. pokazano o 22.55, a z 17 grudnia - o 22.00.)

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla  Wirtualnemedia.pl, średnia widownia premierowych odcinków magazynu w jesiennej ramówce wyniosła 804 tys. osób. Przełożyło się to na 5,79 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 4,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największym zainteresowaniem cieszył się pierwszy powakacyjny odcinek programu. Śledziło go 1,17 mln widzów. Widownia pozostałych odcinków już nie przekroczyła 1 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „Po prostu”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

03-09-2013

1 167 485

8,35%

08-10-2013

940 557

6,78%

03-12-2013

897 890

6,09%


W jesiennej ramówce program Tomasza Sekielskiego w porównaniu do wiosennej serii, emitowanej od stycznia do czerwca br., stracił 660 tys. oglądających. Średnia widownia „Po prostu” (w okresie od 8 stycznia do 4 czerwca br.) wyniosła bowiem 1,46 mln osób, a udział wynosił odpowiednio na 9,17 proc. oraz 7,02 proc. udziału (więcej na ten temat). Wówczas program był jednak nadawany o lepszej porze, bo o 20.20, ale konkurował też z popularnymi serialami TVP2: „Barwami szczęścia” i „M jak miłość”.

W czasie emisji „Po prostu” TVP1 przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, emitująca w tym czasie gł. końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu oraz „Magazyn Expressu Reporterów”, co dało jej 26,32 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się Polsat (gł. filmy fabularne; 13,27 proc.), a na trzecim - TVN (gł. „W11 - Wydział Śledczy”, „Prawo Agaty” i filmy; 12,97 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej TVP1 też była czwarta, ale drugie miejsce zajął tutaj TVN przed Polsatem.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

3 654 962

26,32%

21,76%

Polsat

1 842 836

13,27%

14,40%

TVN

1 801 051

12,97%

14,61%

TVP1 - Po prostu

804 157

5,79%

4,06%


Wpływy reklamowe przy emisji „Po prostu” w jesiennym sezonie br. wyniosły 4,22 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejne odcinki programu Tomasza Sekielskiego na antenie TVP1 będzie można oglądać od stycznia br. Dziennikarz od nowego roku zostanie też gospodarzem programu „Woronicza 17” nadawanego w TVP Info (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Tomasz Sekielski stracił 660 tys. widzów. 4,2 mln zł z reklam

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dlatego przechodzi do Info?
Kończy się popyt na preparowaną propagandę.
odpowiedź
User
Poter
Niech zarzad Tvp 1 wkoncu zrozumie ze ludzie nie chca ogladac tego amatorskiego dziennikarza i zadna zmiana godziny czy dnia w tym nie pomoze bo ludzie wola inne kanały ogldac zamiast Sekielskiego ,
odpowiedź
User
Nadawana z NRD
"publicystyka" tvp leży.
odpowiedź