SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Top 150 kanałów telewizyjnych w Polsce

W styczniu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym była TVP1. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotował TVN24, a z nowości najwyżej uplasowała się 8TV. Ranking top 153 kanały w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Jacek Kurski, fot. akpa Article

Wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w styczniu 2017 roku pierwsze miejsce zajęła TVP1. Średni dobowy udział tego kanału względem stycznia 2016 roku spadł o 10,32 proc. i wyniósł 11,56 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugi był Polsat (jego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 4,12 proc. do 10,71 proc.), a podium uzupełnia TVN (9,24 proc. udziału; w dół o 5,52 proc.). Oczko niżej uplasowała się TVP2 (8,25 proc. udziału; w dół o 3,40 proc.).

Czołową piątkę zestawienia zamyka TVN24 (po awansie z szóstej lokaty), którego udział wyniósł 4,06 proc., po wzroście o 25,70 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany kanał informacyjny w rankingu.

Na 13. lokacie znalazła stacja TVP Seriale - lider oglądalności kanałów filmowo-serialowych. Jej udział uplasował się na poziomie 1,39 proc. (wzrost o 2,96 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji dziecięcych było TVP ABC (do góry o 53,09 proc. do 1,24 proc.), sportowych - Eurosport 1 (+26,09 proc. do 0,87 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (- 6,90 proc. do 0,81 proc.), muzycznych - Polo TV (- 10,71 proc. do 0,75 proc.), a lifestylowych - TVN Style (+ 6,67 proc. do 0,64 proc.).

Od 62. do 109. miejsca w zestawieniu zajęły nowe kanały, które w 2016 roku rozpoczęły nadawanie na ósmym multipleksie w naziemnej telewizji cyfrowej: Metro (0,20 proc. udziału w rynku), Nowa TV (0,17 proc.), Zoom TV (0,15 proc.) i WP (0,08 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 na pozycji lidera znalazł się Polsat, którego udział wyniósł tutaj 12,55 proc., po spadku o 3,54 proc. Drugie miejsce należało do TVN. Jego wynik w styczniu 2017 roku zmniejszył się o 1,41 proc. do 11,89 proc.

Trzecia była TVP1 (7,92 proc udziału; w dół o 10,10 proc.), a czwarta - TVP2 (7,11 proc., spadek o 2,74 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych również i tutaj był kanał TVN24 (do góry o 9,26 proc. do 2,36 proc.).

Pierwsze miejsce wśród kanałów filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale (- 14,20 proc. do 1,45 proc.), dziecięcych - TVP ABC (+ 67,95 proc. do 1,31 proc.), muzycznych - Polo TV (- 22,14 proc. do 1,09 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (- 2,04 proc. do 0,96 proc.), lifestylowych - TVN Style (+ 20,78 proc. do 0,93 proc.), a sportowych - Eurosport 1 (+ 39,02 proc. do 0,57 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Top 150 kanałów telewizyjnych w Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widzik
Bardzo martwi mnie słaby wynik mojej ulubionej stacji Mango24.
8 8
odpowiedź