SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Toyota - Corolli Verso w natarciu

Saatchi & Saatchi Poland przygotowało ogólnopolską kampanię reklamową dla nowego modelu Toyoty - Corolli Verso

Saatchi & Saatchi Poland przygotowało kampanię reklamową dla nowego modelu Toyoty - Corolli Verso, która właśnie pojawiła się na rynku. Zaplanowane przez Saatchi & Saatchi działania reklamowe mają różnorodny charakter.

Poprzez kampanię reklamową nowa Corolla Verso będzie pozycjonowana jako dynamiczny i wszechstronny samochód dla aktywnej rodziny. Grupą docelową nowej Corolli Verso są niezależni, młodzi ludzie, którzy mają - lub dopiero planują - jedno albo dwoje dzieci. Za wszelką cenę jednak unikają bycia postrzeganymi jako typowi rodzice. Samochód z tego segmentu jest im potrzebny ponieważ często mają do przewiezienia większą ilość osób lub bagażu. Działania reklamowe otwiera event, przygotowany z myślą o wybranej grupie docelowej.

Pierwszym etapem będą organizowane w stacjach dealerskich Toyoty "Dni Otwarte", odbywające się w dniach 15 - 16 maja. Dealerzy wyślą do swoich Klientów specjalnie przygotowane zaproszenia, informujące o wydarzeniu oraz zachęcające do wzięcia udziału w imprezie. Motywem przewodnim eventu będą egzotyczne rodzinne wakacje. W ciągu najbliższego weekendu w stacjach dealerskich zapanuje wakacyjny nastrój. Na gości czekają bezalkoholowe drinki, kwietne girlandy na szyje, sprzedawcy ubrani w hawajskie stroje i gorąca, letnia muzyka. Specjalne atrakcje przewidziano dla dzieci: gra na PlayStation, wyścigi zdalnie sterowanymi samochodami, malowanie twarzy czy możliwość zrobienia zmywalnego tatuażu.

Kampania Corolli Verso składać się będzie z czterech piętnastosekundowych spotów telewizyjnych, czterech motywów ogłoszeń prasowych, bazujących na konsekutywnych stronach, kampanii radiowej i kampanii internetowej.

Reklama telewizyjna ukaże się zarówno w stacjach ogólnopolskich (TVN i TVP), jak i dostępnych na platformach cyfrowych: TVN 24, Canal +, Discovery Chanel, National Geographic. Ogłoszenia prasowe pojawią się m.in. w "Gazecie Wyborczej", "Newsweeku", "Wprost", "Polityce" oraz na łamach prasy regionalnej. Kampanię radiową będzie można usłyszeć w: "Radiu Zet", "RMF FM", "Trójce", "Radiu PIN", "Radiu Pogoda", a także w stacjach regionalnych. Przez cały czas trwania akcji będzie również miała miejsce intensywna kampania reklamowa w Internecie.

Za stronę kreatywną całej kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi Poland, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom Zenith Media.

Klient: Toyota Motor Poland

Przedstawiciele Klienta: Jacek Pawlak, Witold Nowicki, Krzysztof Prus

Przedstawiciele Agencji: Anna Ptasińska, Piotr Niemczyński, Paweł Grzybowski

Dyrektor Kreatywny: Jacek Szulecki

Dyrektor Artystyczny: Agnieszka Niska

Copywriter: Max Olech

Media: TV, prasa, radio, Internet

Dołącz do dyskusji: Toyota - Corolli Verso w natarciu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl