SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TP wybrała agencje reklamowe

BBDO będzie wiodącą agencją TP SA, a Testardo - wspomagającą.

 Telekomunikacja Polska SA ogłosiła oficjalne wyniki prowadzonego od maja br. przetargu strategiczno-kreatywnego. Od 1 października wiodącą agencją, odpowiedzialną za strategię komunikacji operatora na rynku masowym będzie BBDO Warszawa, zaś agencją wspierającą będzie Testardo Red Cell.

W ogłoszonym w maju 2005 r. przetargu wystartowało łącznie pięć agencji: DDB Warszawa, TBWA Warszwa, Upstairs Young & Rubicam, Testardo i BBDO.

 

 Jak mówi "MiMP"Marek Hancke, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej TP SA, BBDO i Testardo najlepiej zaprezentowały się w trakcie przetargu.

 

- Najważniejsze było właściwe zrozumienie naszych założeń strategicznych i przełożenie ich na atrakcyjną i efektywną komunikację - wyjaśnia Hancke. Z obiema agencjami umowy zostaną podpisane na rok, z opcją przedłużenia, a system wynagradzania zakłada współodpowiedzialność agencji za efektywność komunikacji, jak również realizację celów biznesowych bezpośrednio związanych z kampaniami. Informacji o wartości budżetów przeznaczonych na kreację i produkcję reklam Telekomunikacja Polska nie podaje.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TP wybrała agencje reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl