SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trinny i Susannah pomogły TVN Style. Będzie kolejna edycja?

Premierowe odcinki programu “Trinny i Susannah ubierają Polskę” oglądało 133 tys. widzów, znacznie więcej niż TVN Style - w paśmie emisji formatu - gromadził rok temu. Stacja chce zrealizować drugą edycję show.

Trinny i Susannah pomogły TVN Style. Będzie kolejna edycja?

Format “Trinny i Susannah ubierają Polskę” premierowo nadawany był w czwartki o 21.00. Pokazane w tym paśmie osiem odcinków dało stacji 0,92 proc. udziału w grupie 4+ i 1,41 proc. komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Najwięcej widzów - ponad 200 tys. - obejrzało ostatnie wydanie show wyemitowane 9 czerwca.

W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie TVN Style gromadziła tylko 54 tys. widzów, a jej udział plasował się na poziomie odpowiednio 0,37 proc. i 0,61 proc. Program miał też znacznie wyższe udziały od średniego udziału stacji w okresie jego emisji, który wyniósł odpowiednio 0,36 proc. i 0,49 proc. Kanał TVN Style emitując “Trinny i Susannah ubierają Polskę” pokonał też z dużą przewagą konkurencyjne stacje lifestylowe. TLC w paśmie nadawania formatu  gromadziło 42 tys. widzów (emitowało wówczas m.in. serię “10 lat mniej”) , a Polsat Cafe - 28 tys. widzów (“Kobieta Cafe”).

Program był powtarzany przez stację kilka razy w tygodniu. Odcinki emitowane w ramach pierwszej powtórki w piątki o 19.00 przyciągnęły przed ekrany średnio 58 tys. widzów, a udział kanału podczas ich emisji wyniósł 0,55 proc. w 4+ i 0,89 proc. w 16-49 (dane bez ostatniego odcinka).

Cennikowo premierowe odcinki formatu z reklam przyniosły 280 tys. zł (dane netto, bez rabatów). Program śledziły głównie kobiety (stanowiły aż 74 proc. widowni), a także widzowie między 20. a 34. rokiem życia oraz między 40. a 54. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

>>> Letnia ofensywa TVN Style: “Wojciech Cejrowski. Boso” i wakacyjny “Magiel"

W programie “Trinny i Susannah ubierają Polskę” brytyjskie stylistki Trinny Woodall i Susannah Constantine pomagały zmienić sposób ubierania kobietom i mężczyznom. Show nagrany został w czterech miastach: Łodzi, Poznaniu, Krakowie i Warszawie, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadał Mastiff Media Polska. Program wsparty został intensywną autopromocją w TVN Style i na głównej antenie TVN (latem powtórzy on całą edycję), a także kampanią zewnętrzną.

- Jestem bardzo zadowolona z wyników programu. Pokazał on, że jesteśmy w stanie robić duże produkcje zarezerwowowane dotychczas dla dużych stacji - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Yvette Żółtowska-Darska, dyrektor TVN Style. - Chciałabym wyemitować kolejną edycję “Trinny i Susannah ubierają Polskę” - deklaruje. Na razie nie wiadomo jednak, kiedy druga seria może pojawić się na antenie. Stacja musi znaleźć bowiem odpowiedni termin w napiętym kalendarzu stylistek, które realizują też lokalne wersje formatu w innych krajach.


Oglądalność “Trinny i Susannah ubierają Polskę”

PremieryWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
21-04-2011161 7891,13%1,90%
28-04-2011127 0720,85%1,14%
05-05-2011143 7190,96%1,44%
12-05-2011100 3880,69%1,19%
19-05-201186 9500,61%1,02%
26-05-201193 9520,70%0,88%
02-06-2011145 8801,10%1,90%
09-06-2011202 3881,34%1,80%
Średnia132 8090,92%1,41%
 
PowtórkiWszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
22-04-201177 7780,79%1,63%
29-04-201138 9510,34%0,54%
06-05-201139 6310,36%0,64%
13-05-201162 7680,56%0,92%
20-05-201181 2710,82%1,06%
27-05-201150 2060,44%0,62%
03-06-201154 9580,64%0,91%
Średnia58 0220,55%0,89%


Widownia konkurencji w czasie emisji programu

StacjaWszyscy 4+
AMRSHR %
TVN Style132 8090,92%
TLC42 1600,29%
Polsat Cafe28 3750,20%


Profil widowni formatu

ProfilTVN StyleADH %AFF
PłećMężczyźni26,00%54
Kobiety74,00%143
Wiek 4-92,51%42
 10-151,57%23
16 - 192,32%41
20 - 249,03%115
25 - 2910,21%115
30 - 3410,47%126
35 - 396,25%85
40 - 4410,29%160
45 - 4916,44%239
50 - 5413,48%167
55 - 597,25%93
60+10,18%50
Wlk. miastaWieś9,08%23
< 50 tys.28,75%120
50-100 tys.18,12%211
100-200 tys.8,43%104
> 200 tys.35,62%177
ZawódTop management15,89%183
Pracownicy średniego szczebla34,49%230
Pracownicy fizyczni i rolnicy14,17%71
Emeryci14,02%55
Inni21,43%70
WykształceniePodstawowe19,50%43
Średnie55,83%189
Wyższe20,59%164
Inne4,09%32


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Trinny i Susannah pomogły TVN Style. Będzie kolejna edycja?

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
solorz
kompletnie nieudany program
odpowiedź
User
ola
WSPANIAŁY PROGRAM....PROSIMY O DRUGĄ EDYCJĘ... BRAWO TVN STYLE.
odpowiedź
User
li
Ostatnio Daily Mail pokazal zdjecia tych alkocholiczek z komentarzem do kiczu który sprzedaja Niech sie wezma lepiej za brytjskie pasztety i lachony w stylu Jordan
odpowiedź