SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Trójka dogoniła radiową Jedynkę. Duży wzrost VOX FM

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce należy niezmiennie do RMF FM. Największy wzrost w okresie od listopada do stycznia br. zanotowało Muzo.fm, zaś najwięcej straciła Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od listopada 2015 roku do stycznia 2016 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,1 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,63 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,6 proc., po spadku o 1,45 proc.


Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,5 proc., po spadku o 4,04 proc. - największym w zestawieniu.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 8,6 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 19,44 proc.

Pierwszą piątkę zamyka VOX FM, którego udział w badanym okresie wyniósł 4,2 proc. (+ 13,51 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Muzo.fm, które zajęło ostatnią lokatę. Udział tej rozgłośni się podwoił do 0,2 proc. Rockowa stacja nadaje od października 2014 roku, gdy zastąpiła Radio PiN.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

listopad 2010 : styczeń 2011

listopad 2011 : styczeń 2012

listopad 2012 : styczeń 2013

listopad 2013 : styczeń 2014

listopad 2014 : styczeń 2015

listopad 2015 : styczeń 2016

RMF FM

25,5%

25,4%

24,2%

22,6%

24,5%

24,1%

Radio ZET

16,1%

15,3%

15,8%

15,9%

13,8%

13,6%

Jedynka

13,1%

12,3%

10,2%

10,4%

9,9%

9,5%

Trójka

8,3%

8,0%

7,5%

7,5%

7,2%

8,6%

VOX FM

1,5%

1,7%

1,8%

1,3%

3,7%

4,2%

Radio Maryja

2,4%

2,2%

2,7%

2,1%

2,0%

2,0%

TOK FM

1,4%

1,5%

1,1%

1,3%

1,4%

1,8%

RMF Classic

0,8%

0,7%

0,9%

1,1%

1,2%

1,4%

Antyradio

-

-

-

-

0,8%

1,3%

Dwójka

0,7%

0,7%

0,5%

0,5%

0,5%

0,5%

Czwórka

0,3%

0,5%

0,5%

0,5%

0,5%

0,5%

Radio Pogoda

-

-

-

-

0,3%

0,4%

ZET CHILI

-

-

-

-

0,2%

0,3%

Radio Muzo.fm

0,2%

0,2%

0,1%

0,1%

0,1%

0,2%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Trójka dogoniła radiową Jedynkę. Duży wzrost VOX FM

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Po
Pasza dalej leci :)
19 11
odpowiedź
User
tomi
Jedynka musi otworzyć się na młodych. Potrzebuje mniej zatem nadmiernie przeintelektualizowanych i w zasadzie nudnych audycji, a więcej i więcej muzyki. A może jakieś pasmo z polskim hip - hopem???
13 20
odpowiedź
User
kkk
Jedynka musi otworzyć się na młodych. Potrzebuje mniej zatem nadmiernie przeintelektualizowanych i w zasadzie nudnych audycji, a więcej i więcej muzyki. A może jakieś pasmo z polskim hip - hopem???


No to Pan pojechał z tym hip-hopem. Od muzyki są Dwójka, Trójka i Czwórka. Jedynka to tzw. radio słowa ze szczyptą pasm muzycznych. Z Czwórką wydaje mi się ze nie wiedzą co zrobić, a może tam właśnie upchać pasma Hip-hop itp. Wtedy będzie różnorodność
21 8
odpowiedź
User
piw
Efekty działań dyr. Dąbrowy
20 14
odpowiedź
User
Krasawica
PR 1 - 9,5%, PR 3 - 8,6%. Blisko, ale jednak wciąż 9,5 nie równa się 8,6. PR 1 wciąż wygrzebuje się spod efektów działania panów kierowników Zeglera, Assendiego i Dąbrowy. Za to radio Zet pod szlachetnym kierownictwem ob. Paszkowskiego, by tak rzec, osiąga coraz większą głębię. Ból, bul, bul.
17 9
odpowiedź