SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN24 liderem kanałów informacyjnych w listopadzie. TVP Info zyskało najwięcej

W listopadzie br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Na czele wzrostów uplasowało się TVP Info, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. youtube Article

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w listopadzie br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 3,90 proc. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynik ten wzrósł o 9,55 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 19,87 proc. do 3,74 proc.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 0,97 proc. udziału, po spadku względem listopada 2016 roku o 8,49 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,91 proc. Jego wynik względem listopada 2016 roku się nie zmienił.

Z kolei najwięcej straciła Telewizja Republika, której wynik zmalał o połowę do 0,05 proc. udziału.

Największy udział (4,65 proc.) wśród grup kanałów newsowych w listopadzie br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP3 i notujący wzrost o 15,38 proc. Drugie miejsce zajęły stacje newsowe TVN, których udział zwiększył się o 8,91 proc. do 4,28 proc. (łączne dane dla TVN24 oraz TVN24 BiS).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w listopadzie 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,03 proc., po wzroście o 6,84 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,42 proc. udziału, do góry o 33,96 proc. - największy wzrost w zestawieniu), a trzeci był Polsat News (0,62 proc.; w dół o 13,89 proc.).

Największy spadek, wynoszący 66,67 proc. do 0,02 proc., również i tutaj miała Telewizja Republika.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,32 proc. udziału, po wzroście o 7,41 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem kanałów informacyjnych w listopadzie. TVP Info zyskało najwięcej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krycha z Wałbrzycha
Reklamodawcy na pewno się interesują tymi wszystkimi procentami oglądalności. A dla zwykłego widza jakie to ma znaczenie? Normalny człowiek wybiera do oglądania to, co JEMU się podoba. No chyba że ktoś chce za wszelką cenę być "cool i trendy", to wtedy może będzie na siłę oglądał to, co ma najwyższą oglądalność, żeby się w ten sposób dopasować do otoczenia i być tym "coolem" i "trendym". Jakoś tak.

Buhahahahahahahhahahahahahahahaha!
10 11
odpowiedź
User
emo
ale to jest portal głównie dla ludzi z branży, a nie dla widzów. tak już mamy, że lubimy czytać słupki.
12 8
odpowiedź
User
Jan
Czy patrząc na wyniki TV Republika to dobrze mysle, że nawet żona Sakiewicza przestała to oglądać?
18 11
odpowiedź
User
Henry
Czy patrząc na wyniki TV Republika to dobrze mysle, że nawet żona Sakiewicza przestała to oglądać?


Sądząc po słupkach, przenieśli się do TVP.
Jeszcze z rok i Tvn będzie drugi. Czas przenieść reklamy.
9 9
odpowiedź