SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVN24 liderem kanałów informacyjnych w listopadzie. TVP Info zyskało najwięcej

W listopadzie br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Na czele wzrostów uplasowało się TVP Info, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. youtube Article

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w listopadzie br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 3,90 proc. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynik ten wzrósł o 9,55 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 19,87 proc. do 3,74 proc.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 0,97 proc. udziału, po spadku względem listopada 2016 roku o 8,49 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,91 proc. Jego wynik względem listopada 2016 roku się nie zmienił.

Z kolei najwięcej straciła Telewizja Republika, której wynik zmalał o połowę do 0,05 proc. udziału.

Największy udział (4,65 proc.) wśród grup kanałów newsowych w listopadzie br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP3 i notujący wzrost o 15,38 proc. Drugie miejsce zajęły stacje newsowe TVN, których udział zwiększył się o 8,91 proc. do 4,28 proc. (łączne dane dla TVN24 oraz TVN24 BiS).

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w listopadzie 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,03 proc., po wzroście o 6,84 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,42 proc. udziału, do góry o 33,96 proc. - największy wzrost w zestawieniu), a trzeci był Polsat News (0,62 proc.; w dół o 13,89 proc.).

Największy spadek, wynoszący 66,67 proc. do 0,02 proc., również i tutaj miała Telewizja Republika.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,32 proc. udziału, po wzroście o 7,41 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem kanałów informacyjnych w listopadzie. TVP Info zyskało najwięcej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krycha z Wałbrzycha
Reklamodawcy na pewno się interesują tymi wszystkimi procentami oglądalności. A dla zwykłego widza jakie to ma znaczenie? Normalny człowiek wybiera do oglądania to, co JEMU się podoba. No chyba że ktoś chce za wszelką cenę być "cool i trendy", to wtedy może będzie na siłę oglądał to, co ma najwyższą oglądalność, żeby się w ten sposób dopasować do otoczenia i być tym "coolem" i "trendym". Jakoś tak.

Buhahahahahahahhahahahahahahahaha!
2 3
odpowiedź
User
emo
ale to jest portal głównie dla ludzi z branży, a nie dla widzów. tak już mamy, że lubimy czytać słupki.
4 0
odpowiedź
User
Jan
Czy patrząc na wyniki TV Republika to dobrze mysle, że nawet żona Sakiewicza przestała to oglądać?
10 3
odpowiedź
User
Henry
Czy patrząc na wyniki TV Republika to dobrze mysle, że nawet żona Sakiewicza przestała to oglądać?


Sądząc po słupkach, przenieśli się do TVP.
Jeszcze z rok i Tvn będzie drugi. Czas przenieść reklamy.
1 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing