SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVN24 wyprzedził TVP Info w lutym. TTV z największym wzrostem w czołówce stacji tematycznych (top 25)

W lutym br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia kanał TTV, który zyskał najbardziej w czołówce. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Article

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w lutym 2016 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,44 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 21,99 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców. W lutym 2015 roku stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Na drugą lokatę spadło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,34 proc., jednak w skali roku stacja ta zanotowała wzrost o 4,38 proc.

Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała stacja TTV, która pochwalić się może największym wzrostem w pierwszej dziesiątce zestawienia. Jej udział zwiększył się bowiem o 25 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,70 proc.

Natomiast na czwarte miejsce spadły TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,41 proc., po wzroście wynoszącym 2,92 proc.

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Rozrywka (1,13 proc.; do góry o 2,73 proc.).

Dalej z takim samym udziałem uplasowały się dwa kanały: Polsat News (0,97 proc.; w dół o 1,02 proc.) i TVP3 (również 0,97 proc.; też w dół o 1,02 proc.), które odnotowały jedyne spadki w top 10. Czołową dziesiątkę uzupełniają: Stopklatka TV (0,96 proc.; + 6,67 proc.), TVP ABC (0,88 proc.; + 22,22 proc.) i Polo TV (0,82 proc.; + 1,23 proc.).

Lp.

Stacja

Wszyscy 4+

luty 2015

luty 2016

SHR %

SHR %

1

TVN24

2,82%

3,44%

2

TVP INFO

3,20%

3,34%

3

TTV

1,36%

1,70%

4

TVP Seriale

1,37%

1,41%

5

TVP Rozrywka

1,10%

1,13%

6

Polsat News

0,98%

0,97%

7

TVP3

0,98%

0,97%

8

Stopklatka

0,90%

0,96%

9

TVP ABC

0,72%

0,88%

10

Polo TV

0,81%

0,82%

11

Fokus TV

0,69%

0,80%

12

Nickelodeon

0,83%

0,77%

13

ATM Rozrywka

0,69%

0,74%

14

TVP Historia

0,65%

0,66%

15

Eurosport 1

0,59%

0,64%

16

TVN Style

0,63%

0,63%

17

Disney Junior

0,67%

0,60%

18

Cartoon Network

0,57%

0,60%

19

Discovery

0,54%

0,58%

20

Polsat Play

0,58%

0,57%

21

Polsat Film

0,46%

0,54%

22

TVP Kultura

0,51%

0,52%

23

TVN Turbo

0,50%

0,50%

24

Nick Jr

0,38%

0,47%

25

Polsat Sport

0,37%

0,44%

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w lutym 2016 roku na pierwszym miejscu również znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do lutego 2015 roku zwiększył się tutaj o 4,95 proc. i wyniósł 2,33 proc.

Drugą lokatę zajęła stacja TTV (2 proc.; wzrost o 22,70 proc.). Na podium znalazły się jeszcze TVP Seriale (1,79 proc.; do góry o 23,45 proc.).

Największym wzrostem w czołowej dziesiątce rankingu, wynoszącym 35,29 proc. do 0,92 proc., pochwalić się mógł Fokus TV.

Z kolei największy spadek w top 10 odnotowało TVP Info - było to 3,82 proc. do 1,26 proc.

Lp.

Stacja

Wszyscy 16-49

luty 2015

luty 2016

SHR %

SHR %

1

TVN24

2,22%

2,33%

2

TTV

1,63%

2,00%

3

TVP Seriale

1,45%

1,79%

4

Polo TV

1,24%

1,36%

5

TVP INFO

1,31%

1,26%

6

TVP Rozrywka

0,95%

1,10%

7

ATM Rozrywka

0,79%

0,97%

8

Stopklatka

0,96%

0,93%

9

Fokus TV

0,68%

0,92%

10

TVN Style

0,87%

0,86%

11

Polsat Film

0,72%

0,83%

12

Eska TV

1,10%

0,80%

13

TVN Turbo

0,75%

0,79%

14

TVP ABC

0,63%

0,79%

15

Discovery

0,77%

0,79%

16

Polsat News

0,75%

0,71%

17

Polsat Play

0,73%

0,69%

18

Disney Junior

0,74%

0,66%

19

Comedy Central

0,45%

0,60%

20

Nickelodeon

0,66%

0,57%

21

TVP3

0,54%

0,55%

22

TVP Historia

0,57%

0,54%

23

FOX

0,21%

0,50%

24

MiniMini+

0,46%

0,46%

25

Cartoon Network

0,41%

0,45%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN24 wyprzedził TVP Info w lutym. TTV z największym wzrostem w czołówce stacji tematycznych (top 25)

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Brawa dl Grzegorza Adamczyka !!!!
Kuuurskiii !!! Co ? Skarlałooo !!!! Premia dla Grzegorza Adamczyka !!!! W dwa miesiące ten wybitny specjalista strącił TVP Info z pierwszego miejsca. Naprawdę szacun.
43 13
odpowiedź
User
MI(L)AN
Najpierw wiadomość, że Nielsen robi rzetelne raporty. A później bajka, że satelitarny płatny kanał TVN 24 ma większą oglądalność niż szeroko dostępny naziemny kanał TVP INFO ...
22 36
odpowiedź
User
IOP
w dobie gdzie wielu operatorów Internetu LTE daje możliwość tak jak mi na przykład że zamiast 3 MBS mam za 49 zł miesięcznie 30 MBS i do tego dali mi możliwość zakupu pakietów tv od 10 zł gdzie za 59 ( gdyby nie moja umowa z NC+) miał bym dostęp do TVN24 to nie dziwoto że stacja rozszerza swój zasięg bo nie każdy ma dostęp do tv satelitarne ( że względu na ceny aktywacji pakietów itp) czy kablówki ale już każdy ( no prawie każdy ) te 10 zł już może dopłacić żeby miał kilkadziesiąt kanałów tv ( w tym tvn 24) dostawcy Internetu LTE lokalnemu ;)
10 2
odpowiedź
User
iop
chłopie w czasie gdy co raz więcej ludzi ma dostęp już nie tylko do platform cyfrowych i kablówek ale też do szeroko pasmowego Internetu z pakietami tv w dobrej cenie to nic dziwnego że kanał dostępny do tej pory za pośrednictwem kablówki satelity ma większy zasięg i oglądalność od reżimowego kanału tvp info :)
17 11
odpowiedź
User
Janek
Wiadomo, Nielsen zaniża oglądalność TVPiS
18 6
odpowiedź
User
iLoop
brawo TTV to bardzo dobra telewizja. Przy takiej jakości programów sądzę, że za jakiś czas dołączy do czołowych programów i prześcignie tv4, pulsa i inne ,,średniaki'
7 7
odpowiedź
User
sdfsdgsdsdg
Ile to jest 100% widzów? ;)
2 1
odpowiedź
User
ziąąąąb
Twój komentarz wystarczy zacząć tvp info dawać w hd i troszeczkę popracować nad szatą graficzną jako taką - tvn ma stosunkowo przyjemną szatę (niebieski z żółtym); polsat agresywnie żółto-pomarańczową a tvp info (chłodno-biało-czerwoną). zapewne chodzi o patriotyzm ale nie tędy droga... sprawdziła by się barwa ciepłofioletowa bądź jakaś nasycona zieleń
1 2
odpowiedź
User
XXI
"Spokojnie, oni znikną. Potopią się we własnej głupocie. Marszcząc czoła, patrząc spode łba Jakby świat należał do nich. [...] Mają gęby wrogie i puste łby. Jedyne co potrafią w życiu To szczerzyć swoje kły".
6 3
odpowiedź
User
tomasz
Aktualnie znajduję się w szpitalu , na odziale gdzie telewizor jest ogólno dostępny na świetlicy. To co pacjenci oglądają jest zgodne z opublikowanymi danymi o oglądalności. Pacjęci chętnie ogladają telexpress , tvp info , telewizję ttv , tvn24 , tvn24bis , tv polo , tvp1 i 2 , osobiście zainteresowałem się programi tv republika , tv trwam , fokus. Dzisiej w porze nadawania wiadomości na polsacie telewizor był włączony , na świetlicy nikogo nie było (autentyczne) , nastąpił chyba znaczy spadek oglądalności tej stacji.
2 6
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry