SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Info zwiększyło wynik o połowę i pokonało TVN24. TV Republika przedostatnia

Nowym liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w lutym 2015 roku zostało TVP Info, które zanotowało największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż  51 proc. Z kolei najwięcej straciła TVP Regionalna.

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w lutym br. należało do nadającej naziemnie stacji TVP Info, której udział wyniósł 3,20 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 50,94 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a kanał ten na pozycję lidera awansował z miejsca drugiego.

Na drugą lokatę spadł TVN24. Średni miesięczny wynik tej stacji wyniósł 2,82 proc., po spadku o 1,74 proc.

Trzecie miejsce należało do TVP Regionalnej, która w ubiegłym miesiącu miała 0,98 proc. udziału, po spadku o 18,33 proc. - największym w zestawieniu.

Na kolejnej pozycji znalazł się Polsat News z udziałem wynoszącym również 0,98 proc., o 15,52 proc. niższym, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.

TVN24 Biznes i Świat, nadający od stycznia ub.r., zajął piąte miejsce. Wynik tego kanału uplasował się na poziomie 0,32 proc. (rok wcześniej nie był monitorowany).

Dwa oczka niżej w rankingu uplasowała się Telewizja Republika, której udział wyniósł 0,12 proc. (stacja monitorowana jest od lipca ub.r.). To więcej niż w styczniu br., gdy telewizja ta miała 0,10 proc. udziału. Na początku roku stacja poszerzyła zasięg o sieć Multimedia Polska (więcej na ten temat).

Udział ostatniego Polsat News 2 w lutym br. wyniósł zaś 0,10 proc, czyli o 42,86 proc. więcej niż rok wcześniej, gdy w miejscu tej stacji nadawał Polsat Biznes.

Największy udział (4,18 proc.) wśród grup kanałów newsowych w lutym br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP Regionalna i notująca wzrost o 25,90 proc.

Drugą pozycję zajęły kanały Grupy TVN (TVN24, TVN24 Biznes i Świat - dane dla tej stacji są tylko dla lutego br.), których średni udział wyniósł 3,14 proc. (wzrost o 9,41 proc.). Zaś wynik będącej trzeciej Telewizji Polsat (Polsat News, Polsat News 2) to 1,08 proc. (- 12,20 proc.).

WIRTUALNEMEDIA.PL

Wszyscy 4+

luty 2014

luty 2015

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP INFO

154 973

2,12%

229 976

3,20%

TVN24

209 420

2,87%

202 441

2,82%

TVP Regionalna

87 345

1,20%

70 449

0,98%

Polsat News

84 776

1,16%

70 209

0,98%

TVN24 Biznes i Swiat (TVN CNBC)

-

-

22 855

0,32%

Superstacja

14 427

0,20%

14 590

0,20%

TV Republika

-

-

8 295

0,12%

Polsat News 2 (Polsat Biznes)

4 897

0,07%

7 293

0,10%

Wirtualnemedia.pl

Grupy kanałów

TVP

242 318

3,32%

300 425

4,18%

TVN

209 420

2,87%

225 296

3,14%

Polsat

89 673

1,23%

77 502

1,08%

 

 

 

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: TVP Info zwiększyło wynik o połowę i pokonało TVN24. TV Republika przedostatnia

41 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
misiek
Polsat News idzie na dno od miesiecy, czemu Solorz nie interweniuje? Czyżby planował z dnia na dzień to zamknąć? Czy nikt tam nie panuje nad chaosem, ostatnie zmiany programowe to same idiotyzmy i chylenie się ku upadkowi:( Nawet zapraszani politycy, co widać po dyskusjach, coraz mniej poważnie traktują kanał i prowadzących, a dobór gości wskazuje, że część polityków i ekspertów "ważniejszych" w ogóle nie chce tam chodzić. W sumie nic dziwnego skoro tak minimalna oglądalność i rozpoznawalność stacji.
odpowiedź
User
Kurdupel
Ostatnio przyglądam się Superstacji. Myślę, że jest to ciekawa oferta dla tych, którzy nie chcą na okrągło oglądać tych samych informacji. Mają świetne programy autorskie. Niestety ramówkę trochę rozwala poranny "top shop".
odpowiedź
User
Wow
A gdzie ci hejterzy, którzy przed rokiem wieszczyli, że dyr. Sandak na 100% położy INFO? Teraz robią inne rzetelne ekspertyzy?
odpowiedź