SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i TVP2 ostro w dół w marcu, TVN przed Polsatem w grupie komercyjnej

W marcu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym pozostała TVP1, ale w grupie komercyjnej pierwszą pozycję utrzymała stacja TVN przed Polsatem. Spory wzrost zanotowała TV Puls, a mocno spadł udział Czwórki.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w marcu 2014 roku zajęła TVP1. Udział tego kanału względem marca 2013 roku zmniejszył się o 9,07 proc. i wyniósł 13,43 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji znalazł się TVN, którego udział zmalał o 4,80 proc. i wyniósł 12,68 proc. Na podium jest jeszcze Polsat z wynikiem na poziomie 12,44 proc., o 4,67 proc. niższym niż rok wcześniej. Czwarta lokata należała do TVP2, której udział wyniósł tylko 9,71 proc. Stacja ta zanotowała też największy spadek wśród stacji tworzących tzw. „wielką czwórkę” - było to 11,73 proc.

Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie zmalał z 52,14 proc. do 48,26 proc.

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka naziemny kanał TVN7, którego udział zmalał o 3,13 proc. do 3,41 proc. Oczko niżej znalazł się natomiast także nadający w naziemnej telewizji cyfrowej kanał TV Puls, notujący największy wzrost w pierwszej dziesiątce rankingu. Jego udział poszedł do góry o 7,29 proc. i wyniósł 3,41 proc.

Najwięcej w top 10 stracił natomiast kanał TV4, który spadł z miejsca szóstego na dziewiąte. Zanotował on spadek o 18,39 proc., a jego wynik to 2,53 proc.

Wszyscy 4+

Marzec

2013

2014

Stacja

SHR %

SHR %

TVP1

14,77%

13,43%

TVN

13,32%

12,68%

Polsat

13,05%

12,44%

TVP2

11,00%

9,71%

TVN7 [RTL7]

3,52%

3,41%

TV PULS [PULS]

2,88%

3,09%

TVN24

3,05%

3,08%

TVP INFO [TVP3]

3,03%

2,86%

TV4

3,10%

2,53%

Polsat2

1,72%

1,51%

TVP Seriale

0,83%

1,34%

Polsat News

1,06%

1,28%

TTV - Twoja Telewizja

0,86%

1,22%

Puls 2

0,81%

1,19%

TVP Regionalna

0,00%

0,97%

TV6

0,49%

0,91%

TVP Rozrywka

0,00%

0,80%

Polo TV

0,59%

0,80%

Discovery

0,70%

0,79%

TVP ABC

0,00%

0,78%

ATM Rozrywka

0,61%

0,68%

TVN Style

0,61%

0,64%

Nickelodeon

0,70%

0,60%

Eurosport

0,83%

0,58%

Nick Jr

0,27%

0,57%

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVP2 ostro w dół w marcu, TVN przed Polsatem w grupie komercyjnej

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bromba
Słabo 1 i 2. Ale co one straciły, to z nawiązką odrobiły kanały tematyczne TVP i w sumie wstrętnemu Braunowi wzrosło. Skandal. Przecież to geolog z wykształcenia i miało mu się nie udawać! Ale spokojnie, zaraz wpisze się tu stado frustratów z PiS, Wizji i Republiki, tęskniących za rozwalaniem TVP, jak za Wildsteina, Urbańskiego i Farfała :) Do roboty, chłopaki!
odpowiedź
User
QUILLE od Szczotki
Czekam na kanał tematyczny "TVP BADZIEWIE" - mój ulubiony... wymarzony. Żebym nie musiał klikac pilotem... Jeden wystarczy. Badziewny.
odpowiedź
User
drogi Bromna
O! Widzę, że dział makretingu ma pierwszy wpis! :) Drogi dziale... Co to za satysfakcja, że kanały tematyczne ewentualnie nadrobiły straty TVP1 i TVP2? kiedy to TVP1 i 2 dyktowały trendy. TVP1 była liderem do czasy aż - cytuję - "wstrętny Braun" nie usiadł w fotelu prezesa. TVP1 i TVP2 wygrywały premierami, co sezon w TVP był jakiś hit, najczęściej nie jeden. A teraz co? Nadrabia powtórkami? Bo do tego się sprowadzają kanały tematyczne. I lecą na nich powtórki seriali, które wprowadziły na antenę m. in. Schymlla czy Macieja. Nie widzę nic co można byłoby powtórzyć odkąd rządzi Radzisz i Braun. Skoro premier nie oglądają to obejrzą powtórkę?
odpowiedź