SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 przenosi serwis sportowy przed „Wiadomości”, w niedziele rezygnuje przy nich z bloków reklamowych

Od 1 marca br. wieczorny serwis sportowy w TVP 1 zamiast po, będzie nadawany przed „Wiadomościami”. W niedzielne wieczory nie będzie bloku reklamowego bezpośrednio przed serwisem informacyjnym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Danuta Holecka, fot. TVP Article

Przez wiele lat wieczorne pasmo w prime time w TVP1 składało się kolejno z „Wiadomości”, „Sportu” i „Pogody”. Czyli podobnie jak w TVN i Polsacie: najpierw program informacyjny, po nim wiadomości sportowe i prognoza pogody.

Kilka miesięcy temu zmodyfikowano układ tych programów w TVP1, zamieniając miejscami serwis sportowy i prognozę pogody.

Z opublikowanego właśnie cennika reklamowego na marzec br. wynika, że TVP1 od początku miesiąca na stałe zmienia porę emisji serwisu sportowego. Serwis ten będzie nadawany - zarówno w dni robocze, jak i w weekendy - przed „Wiadomościami” - ok. godz. 19.21-19.24. Natomiast prognoza pogody będzie pokazywana zaraz po „Wiadomościach”.

Ponadto cennik wskazuje, że TVP1 rezygnuje w niedzielne wieczory z emisji bloków reklamowych przy „Wiadomościach”. W paśmie między godz. 19 a 20.30 blok reklamowy emitowany jest ok. godz. 19:21 przed serwisem sportowym, a potem kolejny dopiero o godz. 20 przed prognozą pogodą i o godz. 20:06 po niej.

Według danych Nielsen Audience Measurement w styczniu br. TVP1 miała 740 636 widzów średniej oglądalności minutowej i 10,25 proc. udziału w rynku, co dało jej pozycję lidera.

Z kolei główne wydanie „Wiadomości” w zeszłym miesiącu oglądało przeciętnie 3,12 mln osób, z czego 2,53 mln w TVP1, a 589,2 tys. w TVP Info.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 przenosi serwis sportowy przed „Wiadomości”, w niedziele rezygnuje przy nich z bloków reklamowych

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
K.
a kto ich ogląda?
81 24
odpowiedź
User
Analityk
W kolejnym kroku czas przed Wiadomościami bedzie uzupelniony materialem filmowym live z garderoby Ziemca lub Hołeckiej. Bez cięć i montażu. Hasłem reklamowym tego programu ma być: A bieliznę też kiedyś trzeba będzie zmieniać...
38 21
odpowiedź
User
On
ale kombinują!!! a widza i tak nie ma!!! najdroższe pasma reklamowe są likwidowane, przecież to jest NIEGOSPODARNOŚĆ!!! świadome działanie na szkodę firmy, no ale jak się ma dużo publicznych pieniędzy to kto mi zabroni, prawda prezesie? oj będzie kiedyś się tłumaczył....
43 19
odpowiedź
User
rte
Jest aż tak źle?
38 12
odpowiedź
User
Antek55g
Koniec świata ale wymyślają może róbcie o 24 nocy wiadomości i mało wpadnie oglądalność najlepiej ma TVN POLSAT Brawooo
27 17
odpowiedź