SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Twitter i ESPN poszerzają współpracę

Jeszcze więcej materiałów wideo od telewizji ESPN ma pojawiać się na Twitterze dzięki nowej umowie pomiędzy obydwiema firmami.

Twitter i ESPN poszerzają współpracę

ESPN ma wykorzystywać Twittera by publikować na mikroblogowym serwisie krótkie klipy z najważniejszych wydarzeń sportowych transmitowanych przez należącą do Disneya telewizję. Wśród nich znajdą się między innymi mecze piłki nożnej i uniwersyteckiej ligi footballu amerykańskiego czy imprezy z cyklu X Games. Dla obydwu stron ma to być źródłem dodatkowego przychodu z reklam.

W filmikach publikowanych przez ESPN na Twitterze pojawiać mają się reklamy wideo. Reklamodawcy będą musieli wykupić też tweety sponsorowane o określonej wartości.

Twitter już wcześniej rozpoczął współpracę z ESPN na podobnych zasadach. Wcześniejsze porozumienie dotyczyło jednak tylko umieszczania we wpisach tworzonych przez stację materiałów z transmisji uniwersyteckiego futbolu amerykańskiego. Od grudnia ubiegłego roku opublikowane przez ESPN nagrania, podczas których reklamował się Ford, wyświetlono ponad 7 milionów razy.

Współpraca z ESPN to kolejny krok serwisu mikroblogowego w kierunku współpracy z telewizją. Czerpanie zysków z tego rynku w ostatnich miesiącach stało się jednym z głównych priorytetów Twittera.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Twitter i ESPN poszerzają współpracę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl