SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twitter szykuje reklamy geolokalizowane

Jeszcze przed końcem br. w mobilnej aplikacji Twittera mają pojawić się reklamy wyświetlane użytkownikom w oparciu o geolokalizację.

Twitter szykuje reklamy geolokalizowane

Obecnie reklamodawcy mogą kierować swoje kampanie na Twitterze do osób z konkretnego miasta. Już za kilka miesięcy w ich ręce może trafić funkcja znacznie zwiększająca opcje targetowania na podstawie lokalizacji. Advertising Age informuje, że największa mikroblogowa platforma na świecie chce dodać do swojej aplikacji reklamy bazujące na aktualnym położeniu użytkownika.

Z takiego rozwiązania zapewne najchętniej skorzystałyby sieci sklepów, aptek albo restauracji. Mogłyby wykorzystać Twittera na przykład do oferowania zniżek czy specjalnych ofert osobom znajdującym się w pobliżu danego punktu. Ponadto, niewykluczone również, że niedługo mikroblogowy serwis zacznie umożliwiać targetowanie na podstawie kodu pocztowego.

W ostatnich miesiącach Twitter bardzo mocno postawił na rozwój swojej oferty dla reklamodawców. Firma podpisała wieloletnie umowy z WPP i Starcom MediaVest oraz nawiązała współpracę z amerykańskimi sieciami telewizyjnymi (czytaj o tym więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Twitter szykuje reklamy geolokalizowane

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michal
Kurde, przeczytałem gejolokalizacje, już się przestraszyłem, że mnie zlokalizują....
9 9
odpowiedź
User
Maciek
I tak Już Cię zlokalizowali :-)
9 9
odpowiedź