SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl”, „Tele Tydzień” i „Party” dużo więcej z reklam. Ostro w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP 10)

W kwietniu br. magazyny cennikowo zarobiły z reklam 0,6 proc. mniej niż rok wcześniej. Duże wzrosty osiągnęły „Twój Styl”, „Tele Tydzień” i „Party”, za to spadki na poziomie 17-27 proc. zanotowały „Wprost” i „Polityka”.
 

Cennikowe przychody reklamowe magazynów (bez autopromocji) w kwietniu br. wyniosły 287,27 mln zł, czyli 1,72 mln zł mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

„Twój Styl” cennikowo zarobił z reklam o 30,9 proc. więcej niż przed rokiem, a „Tele Tydzień” (oba pisma wydaje Wydawnictwo Bauer)  - 41,4 proc. więcej. Natomiast wpływy „Party” (Edipresse Polska) zwiększyły się o 23,9 proc.

>>> „Dobre Rady” liderem pism poradnikowych, „Claudia” z największym wzrostem

Nieznaczne wzrosty cennikowych przychodów reklamowych zanotowały „Claudia” i „Gala” (oba pisma wydaje G+J Polska)). Pierwszy tytuł zarobił o 2 proc. więcej niż rok wcześniej, a drugi - o 4 proc.

Za to mocno zmalały wpływy reklamowe tygodników „Wprost” (PMPG) i „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy). Pierwszy zarobił o 16,7 proc. mniej niż w kwietniu ub.r., a drugi - o 26,7 proc. Mniejsze spadki zanotowały „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - 6,1 proc., i „Viva!” (Edipresse Polska) - 4,3 proc.

>>> „Uważam Rze” z największym spadkiem w I kwartale, zyskał „Newsweek”

W dziesiątce najwięcej zarabiających z reklam magazynów po raz pierwszy znalazła się „Grazia” Wydawnictwo Bauer), obecna na rynku od listopada ub.r.

>>> „Gala” o 96 proc. do góry, „Party” liderem, „Grazia” za „Fleszem” i „Vivą!”

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji, dane Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL

IV.2013

IV.2012

Twój Styl

21 791 713 zł

16 644 390 zł

Tele Tydzień

14 067 803 zł

9 945 816 zł

Newsweek Polska

13 352 032 zł

14 223 166 zł

Wprost

9 590 516 zł

11 514 999 zł

Party

9 131 408 zł

7 369 425 zł

Viva!

9 005 200 zł

9 408 757 zł

Grazia

8 053 211 zł

-

Claudia

6 950 456 zł

6 810 806 zł

Polityka

6 179 500 zł

8 432 875 zł

Gala

5 811 314 zł

5 586 575 zł

monitorowane tytuły razem

287 267 915 zł

288 990 496 zł

 

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl”, „Tele Tydzień” i „Party” dużo więcej z reklam. Ostro w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP 10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hgh
Politycznych szmatławców ludzie maja juz dosyc natomiast w kolorowych szmirowatych badziewiach jest to samo o tym samym z tymi samymi o bez konca Lepiej kupic ksiazke
odpowiedź