SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Twoja twarz brzmi znajomo” hitem Polsatu. Konkurencja nie ma szans

Nowy show Polsatu „Twoja twarz brzmi znajomo” po trzech odcinkach ma średnio 2,85 mln widzów. W czasie emisji programu stacja jest zdecydowanym liderem rynku. - Cieszę się, że widzowie docenili zabawę, która ma szlachetny cel - mówi Wirtualnemedia.pl Ryszard Sibilski, producent show.

Jurorzy "Twoja twarz brzmi znajomo" Article

Polsat format „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazuje w soboty około 22.00 począwszy od 8 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność programu wyniosła 2,85 mln widzów, co przełożyło się na 25,22 proc. udziału w grupie 4+ i 25,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Najwięcej widzów zgromadził dotąd trzeci odcinek show, który obejrzało ponad 3 mln osób. Jego udział wyniósł aż 28,4 proc. w grupie wszystkich widzów i 28,7 proc. w grupie komercyjnej.

Widownia show odcinek po odcinku

 

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

8-03-2014

   2 804 932

23,3

23,5

15-03-2014

   2 728 234

24,2

24,4

22-03-2014

   3 004 825

28,4

28,7

W czasie, gdy Polsat nadaje program „Twoja twarz brzmi znajomo”, stacja jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja należy do TVP1, emitującej wówczas filmy fabularne, co daje jej 12,76 proc. udziału w rynku. Na podium znajduje się też TVN (filmy; 10,59 proc.). Czwartą lokatę zajmuje TVP2 (również filmy; 7,10 proc.). Taka sama kolejność stacji jest w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat - TTBZ

   2 846 078   

25,22%

25,49%

TVP1

   1 439 631

12,76%

13,97%

TVN

   1 195 225

10,59%

13,60%

TVP2

      801 759

7,10%

7,66%

Warto dodać, że „Twoja twarz brzmi znajomo” ma większą oglądalność i udziały w rynku niż nadawane w soboty i niedziele o 20.00 w głównych stacjach muzyczne programy talent-show jak „Tylko muzyka” Polsatu, „X Factor” TVN i „The Voice of Poland” TVP2 (dowiedz się więcej).

>>> "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler ogląda coraz więcej widzów

- Spodziewałem się dobrego wyniku, ponieważ od początku wiedzieliśmy, że tego typu rozrywka jest bardzo atrakcyjna dla widzów. Program jest w tej chwili produkowany i emitowany w 35 krajach na świecie, w wielu z nich jest prawdziwym hitem. Można powiedzieć, że jest to „sprawdzona” nowość - mówi Wirtualnemedia.pl Ryszard Sibilski, szef firmy Endemol Polska, producenta wykonawczego show.

W programie osiem polskich gwiazd co tydzień wciela się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny czy strój. Uczestnikami show są Julia Pietrucha, Katarzyna Skrzynecka, Mariusz Totoszko, Bilguun Ariunbaatar, Agnieszka Włodarczyk, Paulla, Artur Chamski oraz Paweł Tucholski.  Widowisko prowadzą Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor, a w jury zasiadają Małgorzata Walewska, Paweł Królikowski, Katarzyna Kwiatkowska i DJ Adamus. Zwycięzca odcinka otrzymuje 10 tys. zł, które przeznacza na wybrany przez siebie cel charytatywny.

>>> "Taniec z Gwiazdami" Polsatu wygrywa z konkurencją

- Nie jest to kolejny talent-show ani kabaret, a jednak jest to program muzyczny z dużą dawką humoru i emocji, bo przecież nasze gwiazdy walczą o wygraną na cele charytatywne. Cieszy mnie to, ze polski widz docenił tego typu zabawę, która ma szlachetny cel - dodaje Sibilski.


Program „Twoja twarz brzmi znajomo” oparty jest na hiszpańskim formacie „Your face sounds familiar”. Jego edycje zrealizowano dotąd m.in. w Chinach, Rumunii, Włoszech, Portugalii, Wielkiej Brytanii czy Grecji.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twoja twarz brzmi znajomo” hitem Polsatu. Konkurencja nie ma szans

41 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Koralina
Dobry pomysł, ale obawiam się, że na krótką metę: nie ma w Polsce tylu dostatecznie dobrych wykonawców, niestety... Może do jesieni dociągną, ale nie dalej
24 40
odpowiedź
User
Skąd oni biorą tych analfabetów?
- Nie jest to kolejny talent-show ani kabaret, a jednak jest to program muzyczny z dużą dawką humoru i emocji, bo przecież nasze gwiazdy walczą o wygraną na cele charytatywne. Cieszy mnie to, ze polski widz docenił tego typu zabawę, która ma szlachetny cel.
53 26
odpowiedź
User
q
To jest po prostu żadne.
27 62
odpowiedź
User
See
Bardzo porządnie zrobiony program. Dobre tempo, realizacja, wykonanie. Brawo Polsat. Zero przaśności, z którą zawsze był kojarzony. I coś nowego. TVN przysnął.
84 23
odpowiedź
User
obserwator
tvn definitywnie przysnal:-) za bardzo zadarty nos miał/ma. go Polsat!
57 20
odpowiedź