SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tydzień w reklamie tv: mniej na leki i żywność, TVP w dół

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano prawie 264 mln zł. Sporo więcej niż tydzień wcześniej przeznaczono na reklamy leków i żywności.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w zeszłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono 2,8 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu).

Wydatki na reklamy produktów zdrowotnych i leków spadły w skali tygodnia o ponad milion złotych, a na reklamy żywności - o 4,7 mln zł. Za to na spoty produktów i usług telekomunikacyjnych przeznaczono 6 mln zł więcej.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (20 - 26 lutego 2012)
sektorcennikowe wydatkiudział proc.
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI59 908 833,30 zł22,7
ŻYWNOŚĆ55 941 262,30 zł21,19
TELEKOMUNIKACJA33 692 155,80 zł12,76
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA23 715 183,00 zł8,98
FINANSE23 142 539,90 zł8,77
ROZRYWKA KULTURA15 877 686,40 zł6,02
MOTORYZACJA TRANSPORT11 983 716,00 zł4,54
SPRZEDAŻ11 921 211,40 zł4,52
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI7 054 941,60 zł2,67
PRODUKTY DLA DZIECI6 476 037,25 zł2,45
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA5 066 371,20 zł1,92
USŁUGI3 152 198,10 zł1,19
MARKETING2 412 609,60 zł0,91
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT1 572 611,80 zł0,6
ODZIEŻ OBUWIE1 252 479,00 zł0,47
INNE519 237,50 zł0,2
ROLNICTWO OGRODNICTWO234 320,00 zł0,09
BUDOWNICTWO38 346,00 zł0,01
PRZEMYSŁ900,00 zł0
RAZEM263 962 640,15 zł


Polsat cennikowo zarobił z reklam 0,66 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, a TVN - minimalnie mniej. Natomiast wpływy reklamowe TVP 1 spadły w skali tygodnia o ok. miliona złotych, a w przypadku TVP 2 - o około 1,5 mln zł. 

Tydzień w reklamie telewizyjnej (20 - 26 lutego 2012)
stacjacennikowe wpływyudział proc.
Polsat44 160 885,00 zł16,73
TVN38 649 635,00 zł14,64
TVP125 388 540,00 zł9,62
TVP217 849 180,00 zł6,76
AXN7 191 465,00 zł2,72
VIVA Polska7 115 870,00 zł2,70
Discovery6 699 530,00 zł2,54
Polo TV5 695 005,00 zł2,16
Disney Channel5 185 175,00 zł1,96
TV45 044 857,50 zł1,91
TVN244 910 529,50 zł1,86
TLC4 841 100,00 zł1,83
TV PULS3 889 275,00 zł1,47
National Geographic3 785 575,00 zł1,43
Comedy Central3 497 180,00 zł1,32
TVN73 368 270,00 zł1,28
Discovery Science3 250 030,00 zł1,23
Disney XD3 177 700,00 zł1,20
MTV Polska3 170 295,00 zł1,20
Discovery World3 156 550,00 zł1,20


 

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: mniej na leki i żywność, TVP w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl