SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tydzień w reklamie tv: TVN 8 mln zł przed Polsatem, 90 mln zł na żywność

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 365,6 mln zł, czyli milion więcej niż tydzień wcześniej. Wśród głównych stacji TVN zarobił ponad 8 mln zł więcej niż Polsat.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu rekordowo dużo przeznaczono na reklamy telewizyjne żywności - 91 mln zł, czyli prawie 5 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz szczegółowe dane z tamtego okresu), a aż o 18 mln zł więcej niż dwa tygodnie wcześniej (zobacz szczegóły). Natomiast wydatki na reklamę produktów i usług telekomunikacyjnych wzrosły w skali tygodnia o 9 mln zł.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (23-29 kwietnia 2012)
sektorcennikowe wydatkiudział proc.
ŻYWNOŚĆ91 024 465,45 zł24,9
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA44 210 653,60 zł12,09
TELEKOMUNIKACJA41 370 933,60 zł11,32
PRODUKTY ZDROWOTNE LEKI36 905 747,20 zł10,09
SPRZEDAŻ27 853 284,00 zł7,62
ROZRYWKA KULTURA26 886 651,00 zł7,35
FINANSE23 273 047,35 zł6,37
MOTORYZACJA TRANSPORT22 080 891,50 zł6,04
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI10 564 115,20 zł2,89
USŁUGI10 378 318,10 zł2,84
PRODUKTY DLA DZIECI8 815 244,00 zł2,41
MARKETING6 399 371,90 zł1,75
BUDOWNICTWO5 837 361,20 zł1,6
ROLNICTWO OGRODNICTWO3 555 486,05 zł0,97
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA2 162 676,70 zł0,59
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT1 935 019,70 zł0,53
INNE1 082 979,10 zł0,3
ODZIEŻ OBUWIE851 222,50 zł0,23
PRZEMYSŁ410 210,00 zł0,11
RAZEM365 597 678,15 zł


TVN cennikowo zarobił z reklam nieznacznie więcej niż tydzień wcześniej, a Polsat - minimalnie mniej. W efekcie różnica we wpływach reklamowych obu stacji wzrosła o niecały milion złotych. Mniej niż przed tygodniem zarobiły też na reklamach TVP 1 i TVP 2 - odpowiednio o 1,3 i 0,3 mln zł.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (23-29 kwietnia 2012)
stacjacennikowe wpływyudział proc.
TVN71 284 800,00 zł19,50
Polsat62 893 280,00 zł17,20
TVP128 594 990,00 zł7,82
TVP220 911 310,00 zł5,72
AXN9 489 905,00 zł2,60
VIVA Polska8 446 155,00 zł2,31
Discovery7 181 770,00 zł1,96
TVN247 166 108,00 zł1,96
TV46 452 260,00 zł1,76
Comedy Central6 388 095,00 zł1,75
National Geographic5 620 595,00 zł1,54
TLC5 272 115,00 zł1,44
Disney Channel4 996 755,00 zł1,37
TVN74 736 605,00 zł1,30
TV PULS4 543 277,50 zł1,24
FOXLife4 398 665,00 zł1,20
Polo TV4 221 290,00 zł1,15
Eska TV4 005 745,00 zł1,10
Investigation Discovery3 869 975,00 zł1,06
Polsat23 603 365,00 zł0,99

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: TVN 8 mln zł przed Polsatem, 90 mln zł na żywność

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl