SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko muzyka” straciła widzów, a „The Voice of Poland” zyskał

„Tylko muzykę 7” oglądało w Polsacie 2,5 mln osób, o 770 tys. mniej niż nadawaną rok wcześniej szóstą edycję. Z kolei nadawany w TVP2 program „The Voice of Poland” miał 2,15 mln widzów, o 20 tys. więcej niż rok wcześniej.

 

Article

Siódma serię „Tylko muzyka. Must be the music” oglądać można było w Polsacie w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 2 marca do 25 maja br. Show śledziło średnio 2,48 mln osób. Przełożyło się to na 14,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 16,56 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej talent-show stracił 770 tys. widzów. Wówczas piątą odsłonę „Tylko muzyki” oglądało 3,25 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 20,20 proc. oraz 23,96 proc. udziału (zobacz te dane).

Z kolei średnia widownia czwartej edycji „The Voice of Poland” wyniosła 2,15 mln osób, co przełożyło się na 14,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 13,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Muzyczne show na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o 20.05, w okresie od 1 marca do 24 maja br.

 

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił oglądających. Pokazywaną wówczas drugą edycję „The Voice of Poland” oglądało 2,17 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 14,88 proc. oraz 15,44 proc. udziału (więcej na ten temat).

Program

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./

Polsat

2 475 596

14,86%

16,56%

THE VOICE OF POLAND /PROG. ROZR./

TVP2

2 153 314

14,41%

13,69%


Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków siódmej edycji „Tylko muzyki” wyniosły 38,19 mln zł. W porównaniu do piątej serii spadły one o ok. 9,4 mln zł. Natomiast czwarta edycja „The Voice of Poland” z reklam zarobiła 10,42 mln zł, po spadku w porównaniu do drugiej serii o ok. 1,7 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Ósmą edycję „Tylko muzyki” wygrał skład Sachiel, natomiast zwycięzcą czwartego sezonu „The Voice of Poland” został skład Juan Carlos Cano.

Piąta odsłona „The Voice of Poland” na antenie TVP2 pojawi się jesienią br. (więcej na ten temat). Wtedy będzie można również oglądać ósmy sezon „Tylko muzyki” (dowiedz się więcej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka” straciła widzów, a „The Voice of Poland” zyskał

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Wielkie błąd Polsatu, że znowu dają kolejną edycję bez przerwy. Powinni zrobić przerwę i jesienią dać nowy show. Jest bardzo ciekawy program Rising Star, który idealnie pasowałby Polsatowi w to pasmo.
18 12
odpowiedź
User
TV_Lover
Ktos się temu dziwi? Format wypalony po całosci bez żadnych zmian od czasów pierwszej edycji! Nuda i szmira na całej lini. Mam nadzieje że Polszmat się ogarnie i zakończy tą szmirę tak samo jak zakończył bezdennie puste Got to dance.
15 9
odpowiedź
User
Do Staszka
Ooo nie! Kolega wyzej zaproponowal wprowadzenie Rising Star do Polsatu? Nie, nie i jeszcze raz nie! Moi wujkowie mieszkaja w izraelu (mam pochodzenie zydowskie) wiec widzialem oryginal izraelski gdy ich odwiedzilem i musze stwierdzic ze program sam w sobie jest badziewiem gorszym od x factora i must be the music. A polsat gdyby sie wzial za jego produkcje to nie chce sobie nawet wyobrazac jaki szajs by z tego wyszedl! Jestem na nie!
13 9
odpowiedź