SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko „Pani domu” na plusie wśród dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” na czele

W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Prawie wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Zyskała tylko „Pani domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 329 213 egz. i w porównaniu do lipca 2013 roku zmalała o 16,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 39,43 proc. do 219 694 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 196 768 egz., po wzroście o 1,78 proc.

Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 127 658 egz., po spadku w skali roku o 38,76 proc.

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

428 280

329 213

329 213

494 500

393 236

393 236

Tina

315 717

219 694

219 694

444 877

362 687

362 687

Pani Domu

270 800

196 859

196 768

247 450

193 409

193 318

Naj

184 878

127 658

127 658

279 954

208 470

208 470


W porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie pisma zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu zyskała „Pani Domu” - było to 23,87 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

428 280

329 213

329 213

396 335

294 707

294 707

Tina

315 717

219 694

219 694

309 465

210 387

210 387

Pani Domu

270 800

196 859

196 768

235 650

158 939

158 848

Naj

184 878

127 658

127 658

188 283

124 642

124 642

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Tylko „Pani domu” na plusie wśród dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” na czele

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
pani domu najwyższy poziom reprezentuje jak dla mnie
odpowiedź