SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko TVN zyskała w Wielkanoc widzów. Prawie 5 godzin przed telewizorem

Podczas Świąt Wielkanocnych Polacy spędzili przed telewizorem średnio 4 godziny i 46 minut, o sześć mniej niż przed rokiem. Wśród głównych telewizji swój wynik w porównaniu do ubiegłego roku poprawiła tylko TVN.

Tylko TVN zyskała w Wielkanoc widzów. Prawie 5 godzin przed telewizorem

Najchętniej oglądaną pozycją między 23 a 25 kwietnia był serial „Ranczo”, przyciągnął on 5,81 mln widzów (35,42 proc. udziału). Druga pozycja w wynikiem 5,4 mln przypadła „M jak Miłość”(32,5 proc. udziału). Pierwszy odcinek na żywo programu „X-Factor” TVN zgromadził 3,92 mln osób (24,66 proc. udziału).

Wielkanoc 2010 r.: “M jak miłość” i “Jaka to melodia?” świątecznymi hitami

Wielkanoc 2009 r.: Święta Wielkanocne należały do TVP

Wielkanoc 2008 r.: TVN zyskała najwięcej, duży spadek Polsatu

Wielkanoc 2007 r.: Święta należały do Polsatu

 

Tytuł Stacja Data AMR 4+ SHR % 4+
RANCZO TVP1 24-04-2011 5813172 35,42%
M JAK miłość TVP2 25-04-2011 5413176 32,51%
SPORT  TVP1 25-04-2011 4837304 32,18%
WIADOMOSCI TVP1 25-04-2011 4394288 30,59%
BARWY SZCZESCIA TVP2 25-04-2011 4258283 26,08%
TELEEXPRESS TVP1 25-04-2011 3954381 38,35%
JAKA TO MELODIA ?  TVP1 25-04-2011 3938110 31,24%
X FACTOR TVN 24-04-2011 3922263 24,66%
FAKTY TVN 23-04-2011 3534967 30,58%
ZROBMY SOBIE WNUKA  TVP1 25-04-2011 3472994 21,18%


W grupie 16-49 najpopularniejszy okazał się „X-Factor” (30,47 proc. udziału). Dalej znalazło się „Ranczo”(28,44 proc. udziału) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. 

Tytuł Stacja Data AMR 16-49 SHR 16-49
X FACTOR  TVN 24-04-2011 2048654 30,47%
RANCZO  TVP1 24-04-2011 1947865 28,44%
M JAK miłość TVP2 25-04-2011 1894049 25,38%
ZROBMY SOBIE WNUKA TVP1 25-04-2011 1645420 22,39%
SPORT  TVP1 25-04-2011 1633201 26,20%
PRZEPIS NA życie TVN 24-04-2011 1592808 24,44%
PIENIADZE TO NIE ... TVN 25-04-2011 1519456 31,46%
FAKTY TVN 23-04-2011 1496710 32,07%
 TYLKO MUZYKA Polsat 23-04-2011 1474116 24,33%
BARWY SZCZESCIA TVP2 25-04-2011 1432347 20,41%


Najchętniej oglądaną stacją w badanym okresie była Jedynka. Wynik 18,18 proc. udziału okazał się jednak gorszy niż przed rokiem. Wśród ogółu widzów zyskała tylko telewizja TVN. W grupie komercyjnej poza TVN swój wynik poprawiła telewizja Polsat. 

SHR % 4+
stacja 23-25.04.2010 23-25.04.2011
TVP1 19,62% 18,18%
TVP2 17,81% 16,16%
Polsat 13,32% 13,30%
TVN 14,92% 15,63%
 
SHR % 16-49
stacja 23-25.04.2010 23-25.04.2011
TVP1 17,32% 15,04%
TVP2 16,77% 13,42%
Polsat 14,24% 15,00%
TVN 17,08% 19,10%


Najwięcej czasu przed telewizorem Polacy spędzili pierwszego dnia świąt – 24 kwietnia. Oglądaliśmy telewizję przez 5 godzin i 7 minut.

data ATV data ATV
3-04-2010 04:19:17 23-04-2011 04:05:20
4-04-2010 05:00:26 24-04-2011 05:07:19
5-04-2010 05:16:16 25-04-2011 05:05:34
średnio 04:52:00  średnio 04:46:04


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko TVN zyskała w Wielkanoc widzów. Prawie 5 godzin przed telewizorem

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gośc
tego typu artykuł powinien być przedstawiany dla każdego dnia z osobna,a nie tylko odświętnie z jakieś okazji
8 8
odpowiedź
User
(L)
Coś czuję, żę niedługo będziecie musieli zrobić grupę 16-17, żeby program ( X-Factor ) z Waszej zaprzyjaźnionej korporacji ( ITI ) nie stracił reklamodawców.
Jeszcze miesiąc temu trąbiliście o świetnych wynikach Factor'a gdzie się tylko da. Kończy się jak zwykle, powiatowy musi ratować program.
8 8
odpowiedź
User
ben
TVN jak tylko może promuje Xfactor na Onecie i jak widać mimotego że program jest mówiąc oględnie taki sobie przynosi to efekt. Wyniki nie powalają, ale źle nie jest.
8 8
odpowiedź
User
lolek
Czyli widzowie innych stacji zajmują się obchodami, rodziną a widzowie TVNu dalej pierdoły oglądają?
8 8
odpowiedź