SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie po trzech kwartałach. „Wprost” o 33 proc. w dół

Tylko „Tygodnik Powszechny” w pierwszych trzech kwartałach br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły straciły, a najbardziej zmalał wynik „Wprost”. Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii pozostał „Gość Niedzielny”.

Liderem sprzedaży ogółem tygodników opinii w okresie od I do III kwartału 2015 roku był „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media), który w tym okresie sprzedał się w liczbie 134 337 egz.  Było to 4,74 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęła „Polityka” (Polityka), której wynik sprzedażowy zmniejszył się o 1,96 proc. do 118 974 egz. Na podium uplasował się jeszcze „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w pierwszych dziewięciu miesiącach br. zmalała względem analogicznego okresu ub.r. o 1,74 proc. i wyniosła 117 474 egz.

Czwarta lokata należała do wydawanego przez Fratrię tygodnika „W Sieci”. Zanotował on średnią sprzedaż ogółem na poziomie 75 663 egz., po spadku o 3,24 proc.

Piąty był tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro) z wynikiem na poziomie 54 176 egz., którego średnia sprzedaż zmalała o 13,01 proc.

Największy spadek w rankingu, wynoszący 33,03 proc., zanotował będący na szóstym miejscu „Wprost” (AWR „Wprost”). Jego średni wynik to 41 580 egz.

Jedynym wzrostem, wynoszącym 5,51 proc., pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny). Jego średnia sprzedaż ogółem w okresie od I do III kwartału br. to 18 765 egz.

Wirtualnemedia.pl

I-III kwartał

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Gość Niedzielny

204 282

134 337

134 337

202 630

141 025

141 025

Polityka

172 057

118 993

118 974

175 951

121 349

121 346

Newsweek Polska

178 949

117 581

117 474

180 041

119 551

119 549

W Sieci

150 161

75 664

75 663

164 479

78 195

78 193

Tygodnik Do Rzeczy

120 579

63 101

54 176

145 630

71 301

62 275

Wprost

115 028

110 288

41 580

141 913

132 330

62 090

Gazeta Polska

104 752

37 272

36 824

124 930

45 150

44 551

Tygodnik Powszechny

38 667

19 237

18 765

37 979

18 276

17 785

Przegląd

51 000

17 347

17 347

51 000

18 375

18 375

Wirtualnemedia.pl

Tygodnik Angora

465 943

295 495

295 495

488 134

308 334

308 334

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Tylko „Tygodnik Powszechny” na plusie po trzech kwartałach. „Wprost” o 33 proc. w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kohry
Newsweek pewnie ma podane dane z poprzednich kwartałów , sądząc po opiniach na portalach społecznościowych. Pewnie tak skończy finansowo jak jego naczelny w TV wg. zapowiedzi Prezesa TVP.
odpowiedź
User
Stanley
W ogóle skąd ta nerwowość w komentarzach nt. tygodników ?
Przecież to mormalne - lewica,prawica i media je popierające.
Głosowaliście za wejściem do UE ? No to tam właśnie tak jest.

Ja czytam "Do Rzeczy" i tam są umiarkowane poglądy konserwatywne i prorynkowe.
Nie którzy tam popierają PiS ale co z tego ? Za to "Polityka" popiera lewicę.

No chyba nikt nie powie że wszyscy wykształceni czytelnicy prasy mają lewicowe poglądy ?

To się rozkłada pół na pół, w znanych mi firmach u mnie w Warszawie
ok. 1/2 ludzi to konserwatyści.
odpowiedź