SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem sprzedaży w I kwartale, „Wprost” o 32 proc. w dół

W pierwszym kwartale 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazł się „Wprost”.

Średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) w pierwszym kwartale 2017 roku wyniosła 126 926 egz. Było to o 6,03 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga była „Polityka” (Polityka). Jej wynik sprzedażowy zmniejszył się o 3,88 proc. do 115 820 egz.

Podium uzupełnia „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w pierwszym kwartale br. wyniosła 99 099 egz., po spadku o 16,99 proc.

Oczko niżej znalazł się tygodnik „W Sieci” (Fratria). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 66 415 egz., po spadku o 11,73 proc.

Czołową piątkę zamyka konkurencyjny tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro), którego średni wynik poszedł w dół o 21,32 proc. do 46 409 egz.

Siódmy był tygodnik „Fakty i Mity” (Błaja News), który kontrolowany jest przez ZKDP od października ub.r. Jego średni wynik w pierwszym kwartale br. wyniósł 28 214 egz.

8. lokatę zajął „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny), który pochwalić się mógł jedynym wzrostem, wynoszącym 9,25 proc. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 23 277 egz.

Największy spadek odnotował „Wprost” (AWR „Wprost”). Jego wynik wyniósł 19 240 egz., czyli mniej o 32,27 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 7. na 9.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem sprzedaży w I kwartale, „Wprost” o 32 proc. w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jadwiga
Moim zdaniem tytuł wprowadza w błąd. Tygodnik Powszechny nie ma wzrostu sprzedaży w I kwartale.
Popatrzcie na dane sprzedażowe podawane przez Wasz portal - styczeń spadek sprzedaży w porównaniu do grudnia o 6,37%, luty spadek o 5% w stosunku do stycznia, marca nie podaliście.
TP odnotował wzrost sprzedaży w stosunku do I kwartału 2016, niemniej jednak od początku tego roku sprzedaż spada :(
odpowiedź