SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko “Zwierciadło” i “Avanti” zyskują wśród pism luksusowych

Większość luksusowych miesięczników dla kobiet zanotowało we wrześniu br. spadki sprzedaży, najwięcej straciła “Pani”. Miesiąc ze wzrostami zakończyły jedynie “Zwierciadło” i “Avanti”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) we wrześniu br. wyniosła 257 665 egz., czyli o 6,65 proc. mniej niż we wrześniu ub.r. Mimo spadku tytuł ten pozostał liderem zestawienia.

Drugie miejsce zajął magazyn shoppingowy “Avanti” (Agora SA) z wynikiem na poziomie 219 153 egz. i wzrostem wynoszącym 7,71 proc. Podium zamyka “Joy” (Marquard Media Polska), której sprzedaż ogółem spadła o 11,04 proc. do 146 728 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem we wrześniu br. odnotował zajmujący piąte miejsce magazyn "Pani" (Wydawnictwo Bauer), którego wynik poszedł w dół o 22,78 proc. i wyniósł 108 164 egz.

Najwięcej zyskał miesięcznik "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło). Zanotował on w dziewiątym miesiącu br. sprzedaż na poziomie 91 014 egz., o 7,79 proc. wyższą niż rok wcześniej.

Wirtualnemedia.plwrzesień
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Twój Styl257 665276 033
Avanti219 153203 470
Joy146 728164 935
Cosmopolitan117 475135 045
Pani108 164140 071
Glamour103 421113 232
In Style - Edycja Polska98 607113 189
Zwierciadło91 01484 433
Hot Moda & Shopping86 21597 519
Elle75 22485 830
Uroda52 85456 263
Shape27 05138 196
Sukces12 52524 258


We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. największy wzrost sprzedaży, wynoszący aż 58,61 proc. zanotowało “Avanti”, (jego wrześniowy numer kosztował normalnie 4,50 zł, a wydanie z sierpnia miało też mutację za 5,50 zł). Z kolei najwięcej straciło “Zwierciadło” (11,07 proc.). 

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPwrzesieńsierpień
TytułSprzedaż ogółem
Twój Styl257 665230 710
Avanti219 153138 168
Joy146 728158 877
Cosmopolitan117 475114 511
Pani108 164120 188
Glamour103 421108 406
In Style - Edycja Polska98 60793 205
Zwierciadło91 014102 339
Hot Moda & Shopping86 215-
Elle75 22472 794
Uroda52 85454 549
Shape27 05123 406
Sukces12 525-


 

Dołącz do dyskusji: Tylko “Zwierciadło” i “Avanti” zyskują wśród pism luksusowych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dociekliwy
autor tekstu chyba ma drugi etat w twoim stylu bo w zeszlym miesiacu tez twierdzil ze sprzedaz TS rosnie a nie spada. a spada.
odpowiedź
User
rydek
Prowadzę salonik prasowy, sprzedaż miesięczna prasy około 13000 czyli nie mało. Po przeanalizowaniu przedstawionych tu zestawień sprzedaży doszedłem do wniosku, że z moimi klientami jest coś nie tak bo procentowy udział w sprzedaży tytułów mam zgoła inny niż na zestawianiu. Kto na tej samej półce kładzie Twój Styl i Avanti? Avanti to można porównywać z Hot. Może i Twój Styl ma najwyższą sprzedaż cóż z tego jak na jeden egz przypada na 100% mniej czytelników niż w przypadku innych tytułów. Główne miejsce sprzedaży to EMPIK i kupowany jest raczej z powodów snobistycznych. Sprzedaż po za EMPIKIEM to margines. PA
odpowiedź