SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udany 2004 rok dla Demo

Dobry bilans agencji DEMO Effective Launching za 2004 rok

20 zrealizowanych telewizyjnych kampanii reklamowych, 12 nowych klientów, znaczące osiągnięcia rynkowe obsługiwanych marek oraz  sukces kampanii społecznej "Kupując polskie produkty dajesz pracę" - to bilans agencji DEMO Effective Launching za 2004 rok, czytamy w komunikacie prasowym.

20 przygotowanych przez DEMO telewizyjnych kampanii reklamowych to ponad dwa razy więcej niż w 2003 roku. Kampanie promowały następujące marki: napój energetyczny Tiger Energy Drink, ryż i kaszę Cenos, serki Bakuś (kampania wizerunkowa i informująca o promocji),  jogurty Bakoma Premium (kampania wizerunkowa i informująca o promocji) oraz Premium Duo, cukierki musujące Zozole, płyn do mycia naczyń Ludwik, cukierki HOPS!, musztardy Sarepska i Francuska Kamisa, przyprawy Kamis, Ale! mleko, napój czekoladowy Pandicao, mleko Białe Wapń, desery Gellwe, czekoladki Mieszko, wyroby jubilerskie W.Kruk. DEMO było także twórcą telewizyjnej kampanii społecznej "Kupując polskie produkty dajesz pracę".

12 nowych klientów zdobytych przez DEMO w 2004 roku to: Gellwe (marki - Tiger Energy Drink, Pandicao, Gellwe), ryż i kasza Cenos, Mieszko (marki - Zozole i Mieszko), OSM Radomsko (nowa marka mleka - Ale! mleko), SM Mlekpol (nowa marka mleka - Białe Wapń), firma jubilerka W.Kruk, BP (marka - BP Gas), Energis (marka Energis 1066), Dax Cosmetics (marka Perfecta), J&S Cup (turniej tenisowy), kosmetyki Soraya, Zakłady Przemysłu Tłuszczowego (margaryna Mleczna Łąka).
Najbardziej spektakularne efekty - spośród wszystkich kampanii przeprowadzonych przez DEMO w 2004 roku - przyniosła kampania wprowadzająca na rynek napój energetyczny Tiger Energy Drink, którego producentem jest Gellwe Sp. z o.o. Po zaledwie półrocznej obecności na rynku energy drink, Tiger w sierpniu i wrześniu 2004 roku zdobył pozycję wicelidera z 4,1 proc. udziałem wartościowym w tym rynku (źródło: AC Nielsen).

Wg komunikatu prasowego bardzo dobre rezultaty przyniosły także inne kampanie zrealizowane przez DEMO - m.in. Zozoli (prawie dwukrotny wzrost świadomości marki w grupie docelowej i blisko 30 proc. wzrost deklaracji spożycia, źródło: IQS Quant Group, 03-08/2004), czy Cenosu (90 proc. wzrost wartości sprzedaży, źródło: Puls Biznesu, 18/01/2005).
Działania DEMO przełożyły się również na prestiżowe sukcesy obsługiwanych brandów w rankingach najsilniejszych marek w Polsce. W badaniach Instytutu Pentor, zrealizowanych w kwietniu 2004 roku, w pierwszej dwudziestce znalazły się: Kamis, Bakoma, Ludwik i Hellena. Bakoma została także wybrana najbardziej popularną marką na rynku artykułów spożywczych w badaniach Target Group Badania i Doradztwo. Reklama Bakomy - stworzona przez DEMO - w tych samych badaniach została uznana za drugą pod względem jakości wśród reklam z całego rynku spożywczego.

Sukcesem zakończyła się także zorganizowana i zrealizowana przez DEMO kampania społeczna "Kupując polskie produkty dajesz pracę", która została przeprowadzona w marcu i kwietniu 2004 roku. Za jej sprawą liczba osób, które podczas zakupów biorą pod uwagę miejsce produkcji towaru, wzrosła z 5 proc. do 13,2 proc. (TNS OBOP, 5-8.02.2004 oraz 6-9.05.2004). W głosowaniu internautów - zorganizowanym przez portal SerwisKariery - kampania została uznaną "Gospodarczą inicjatywę 2004 roku". Dzieło tej kampanii jest kontynuowane przez Fundację Dajesz Pracę Pl (http://www.dajeszprace.pl).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Udany 2004 rok dla Demo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl