SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Udany tydzień TVP2. TVP Info przed TVN24

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Stacja ta również pierwsze miejsce zajęła wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 10 do 16 lutego 2014 roku zmniejszył się o 0,83 pkt. proc. do 15,60 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 2,29 pkt. proc. i wyniósł 13,63 proc. Z kolei na ostatnie miejsce podium spadła stacja TVN. Jej wynik wyniósł 11,51 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,17 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajął Polsat (10,55 proc.; w dół o 0,05 pkt. proc.).
Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie zwiększył się z 50,05 proc. do 51,29 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TVP Info (2,79 proc.; + 0,51 pkt. proc. - jednocześnie jest to rekord udziału stacji od momentu jej odświeżenia we wrześniu ub.r.), TVP Sport (1,03 proc.; + 0,43 pkt. proc.) oraz TV6 (0,97 proc.; + 0,10 pkt. proc.).

NAM

03.02 - 09.02

10.02 - 16.02

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %

1

TVP1

16,43%

15,60%

2

TVP2

11,34%

13,63%

3

TVN

11,68%

11,51%

4

Polsat

10,60%

10,55%

5

TVN7

3,52%

3,20%

6

TVP INFO

2,28%

2,79%

7

TV PULS

3,00%

2,71%

8

TVN24

2,59%

2,50%

9

TV4

2,51%

2,41%

10

Polsat2

1,71%

1,51%

11

Puls 2

1,50%

1,39%

12

TTV - Twoja Telewizja

1,34%

1,35%

13

TVP Seriale

1,31%

1,25%

14

TVP Regionalna

1,03%

1,12%

15

TVP Sport

0,60%

1,03%

16

Polsat News

0,94%

1,01%

17

TV6

0,87%

0,97%

18

Polo TV

0,80%

0,82%

19

Discovery

0,85%

0,81%

20

TVP Rozrywka

0,80%

0,75%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajęła TVP1, która straciła tutaj 0,23 pkt. proc. do 12,58 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN, którego udział zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 12,54 proc. Natomiast ostatnia lokata podium przypadła Dwójce, która awansowała z miejsca czwartego (w górę o 1,83 pkt. proc. do 11,61 proc. udziału).

NAM

03.02 - 09.02

10.02 - 16.02

Lp.

Stacja

SHR %

SHR %

1

TVP1

12,81%

12,58%

2

TVN

12,39%

12,54%

3

TVP2

9,78%

11,61%

4

Polsat

11,92%

11,52%

5

TV PULS

3,38%

3,04%

6

TVN7

3,46%

3,01%

7

TVN24

2,11%

2,24%

8

TV4

2,50%

2,08%

9

Polsat2

1,69%

1,57%

10

TVP Seriale

1,51%

1,48%

11

TTV - Twoja Telewizja

1,34%

1,44%

12

Discovery

1,26%

1,40%

13

Puls 2

1,46%

1,39%

14

TVP INFO

0,83%

1,29%

15

TVP Sport

0,65%

1,25%

16

Polo TV

1,10%

1,20%

17

Eska TV

1,21%

1,14%

18

TV6

0,93%

1,07%

19

Polsat News

0,71%

0,84%

20

ATM Rozrywka

0,87%

0,82%


Największą widownię w zeszłym tygodniu - 10,44 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP1 konkurs skoków narciarskich mężczyzn, w którym Kamil Stoch zdobył drugi złoty medal olimpijski (więcej na ten temat).

Wśród hitów ratingowych tygodnia na dziewiątym miejscu znalazł się serial „Barwy szczęścia” z 4,98 mln widzów. Pomimo stosunkowo niskiej pozycji w rankingu jest to najwyższa oglądalność produkcji od kwietnia 2012 roku. Natomiast od listopada 2012 roku najlepszy wynik (7,48 mln oglądających; czwarta pozycja w zestawieniu) osiągnął siostrzany serial „M jak miłość”.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 10.02.2014 - 16.02.2014 - grupa 4+

Lp.

Data

Stacja

Program

Wszyscy 4+

AMR

SHR%

1

15-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA SKOKI NARCIARSKIE M

10 444 093

59,29%

2

15-02-2014

TVP1

STUDIO OLIMPIJSKIE SOCZI 2014

8 733 864

49,03%

3

15-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA CEREMONIA KWIATOWA

8 617 047

47,83%

4

11-02-2014

TVP2

M JAK MILOSC /TELENOW.POL./

7 483 623

43,26%

5

16-02-2014

TVP1

TELEEXPRESS

6 045 530

41,78%

6

12-02-2014

TVP2

NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./

5 907 380

35,99%

7

16-02-2014

TVP2

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA CEREMONIA MEDALOWA

5 482 878

34,09%

8

16-02-2014

TVP2

STUDIO OLIMPIJSKIE SOCZI 2014

5 086 322

31,69%

9

11-02-2014

TVP2

BARWY SZCZESCIA /SER.POL./

4 983 295

29,44%

10

15-02-2014

TVP1

WIADOMOSCI

4 982 531

29,19%

11

14-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA SKOKI NARCIARSKIE M - KWALIFIKACJE

4 814 972

32,82%

12

16-02-2014

TVN

FAKTY

4 428 542

26,56%

13

11-02-2014

TVP2

KULISY SERIALU M JAK MILOSC

4 311 286

27,78%

14

13-02-2014

TVP1

OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./

4 241 126

25,33%

15

13-02-2014

TVP1

SPORT /SERWIS SPORT./

4 218 821

25,45%

16

16-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA LYZWIARSTWO SZYBKIE K

4 080 456

31,56%

17

11-02-2014

TVP1

JAKA TO MELODIA ? /TELETURNIEJ/

3 900 080

30,19%

18

12-02-2014

TVP2

NA SYGNALE /SER.OBYCZ.POL./

3 634 887

25,11%

19

13-02-2014

TVP1

SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./

3 606 495

24,59%

20

12-02-2014

Polsat

WYDARZENIA

3 368 350

22,33%


20 najlepiej oglądanych programów w dniach 10.02.2014 - 16.02.2014 - grupa 16-49

Lp.

Data

Stacja

Program

Wszyscy 16-49

AMR

SHR%

1

15-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA SKOKI NARCIARSKIE M

4 192 214

59,83%

2

15-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA CEREMONIA KWIATOWA

3 635 703

47,62%

3

15-02-2014

TVP1

STUDIO OLIMPIJSKIE SOCZI 2014

3 562 658

50,63%

4

11-02-2014

TVP2

M JAK MILOSC /TELENOW.POL./

2 589 012

37,54%

5

16-02-2014

TVP2

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA CEREMONIA MEDALOWA

2 089 050

33,10%

6

12-02-2014

TVP2

NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./

1 985 691

29,94%

7

15-02-2014

TVP1

WIADOMOSCI

1 978 826

26,52%

8

16-02-2014

TVP2

STUDIO OLIMPIJSKIE SOCZI 2014

1 952 702

31,08%

9

16-02-2014

TVP1

TELEEXPRESS

1 758 431

31,39%

10

11-02-2014

TVP2

KULISY SERIALU M JAK MILOSC

1 671 915

25,53%

11

16-02-2014

TVN

FAKTY

1 616 997

25,07%

12

11-02-2014

TVP2

BARWY SZCZESCIA /SER.POL./

1 554 403

24,31%

13

14-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA SKOKI NARCIARSKIE M - KWALIFIKACJE

1 548 465

29,68%

14

13-02-2014

TVP1

SPORT /SERWIS SPORT./

1 434 707

23,17%

15

16-02-2014

TVP1

ZIMOWE IGRZYSKA OLIMPIJSKIE SOCZI 2014 - TRANSMISJA LYZWIARSTWO SZYBKIE K

1 364 959

26,39%

16

10-02-2014

Polsat

WYDARZENIA

1 342 826

24,74%

17

13-02-2014

TVP1

OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./

1 286 878

19,25%

18

16-02-2014

TVN

PROGNOZA POGODY

1 253 850

18,04%

19

12-02-2014

TVN

UWAGA ! /MAG.SENS.POL./

1 229 744

20,04%

20

16-02-2014

TVP2

PANORAMA

1 215 647

19,14%

 

Dołącz do dyskusji: Udany tydzień TVP2. TVP Info przed TVN24

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
barłnowa
Z liczb wynika, że skoki i Stocha oglądało 10 444 093, a gdy zaczęły się Wiadomości ponad połowa ludzi zmieniła kanał i zostało 4 982 531 ... to raczej porażka niż sukces.
odpowiedź
User
aa
Miną Igrzyska....oglądalność TVP poleci szybko w dół.
odpowiedź
User
aa
A w grupie 16-49 TVP Info.....aż 14 pozycja...PORAŻKA , a co będzie po Igrzyskach.? A TVN 24-super
odpowiedź