SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ukryte reklamy same zaatakują

Toyota Motor Corp. zwróciła się do co najmniej trzech czołowych wydawców amerykańskich magazynów w sprawie wykorzystania tzw. product integration.

Jest to specyficznego rodzaju produkt placement dla zwykłych czytelników, polegający na zintegrowaniu produktu z treścią artykułów. Chodzi o umieszczanie zdjęć samochodów firmy na kolumnach z materiałami przygotowanymi przez dziennikarzy. Niewątpliwie jest to kolejny sygnał rewolucji obyczajowej w świecie mediów.

Czołowe wydawnictwa w USA - Hearts Magazines, Meredith and Advance Publications, spółka-matka Conde Nast Publications - raczej nie zrezygnują z tradycyjnego podziału na artykuły i reklamy. Według wiceprezesa ds. marketingu w Lexusie Deborah Wahl Meyer, nadszedł jednak odpowiedni moment na wdrażanie pomysłów z pogranicza promocji i tekstów dziennikarskich. Jej zdaniem, nie wszystkie materiały muszą być zawsze oznaczone jako reklamy. Podczas spotkań z przedstawicielami wydawnictw menedżerowie Toyoty opowiadali o swym ulubionym chwycie marketingowym - wielomilionowym kontrakcie z producentami amerykańskiego reality-show The Contender. Na jego mocy pojazdy tej marki pojawią się w programie. (Menedżerowie ds. sprzedaży BusinessWeeka prowadzą rozmowy z japońskim koncernem dotyczące publikacji artykułów reklamowych).

BusinessWeek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ukryte reklamy same zaatakują

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl