SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ulepszenia w Facebook Ads Manager

Facebook wprowadził kilka zmian do panelu Ads Manager, ułatwiających ocenianie kampanii reklamowych prowadzonych na serwisie.

Ulepszenia w Facebook Ads Manager

Teraz tworząc reklamę na Facebooku można zdecydować jaki jest jej główny cel. Wyróżnionych zostało tutaj pięć głównych kategorii: zdobywanie kliknięć „Lubię to!”, promowanie wpisów na stronie, zdobywanie nowych użytkowników aplikacji, zwiększenie zaangażowania wśród użytkowników aplikacji oraz zwiększenie zainteresowania wydarzeniami. Obecnie Ads Manager podlicza je osobno, wyraźniej prezentując wybrany obszar w podsumowaniu kampanii.

Ponadto, w panelu Ads Manager można teraz łatwo sprawdzić koszty kampanii i obliczyć zwrot z inwestycji. System robi to automatycznie, wyświetlając ile zapłaciliśmy na przykład za pojedyncze klikniecie „Lubię to!” albo za jedną konwersję.

Zaktualizowany Ads Manager ma być dostępny dla wszystkich twórców reklam w ciągu kilku tygodni.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ulepszenia w Facebook Ads Manager

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl