SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Użytkownicy T-Mobile z dostępem do Netflixa. Przez 4 miesiące za darmo (wideo)

T-Mobile Polska zapowiedział, że jego użytkownicy otrzymają dostęp do oferty serwisu Netflix i będą za nią płacić w ramach swojego rachunku telefonicznego. Klienci korzystający z oferty Supernet będą mogli korzystać bezpłatnie z zawartości platformy przez 4 miesiące.

Article

Pierwszymi, którzy skorzystają z najnowszej propozycji T-Mobile będą klienci wybierający ofertę Supernet w opcji T3. Otrzymają oni bezpłatny dostęp do zasobów Netflixa przez 4 pełne miesiące. Treści oglądać będzie można w jakości HD na dwóch urządzeniach jednocześnie.

Po wygaśnięciu okresu promocyjnego klienci będą mogli zdecydować, czy chcą przedłużyć swoją subskrypcję i łatwo rozliczać ją ze swoim rachunkiem, co operator umożliwi z początkiem lutego 2017 r. Aplikacja Netflix będzie także preinstalowana od przyszłego roku na smartfonach dystrybuowanych przez T-Mobile.

- Uważnie obserwujemy zachowania i potrzeby klientów, by dostarczać im dokładnie takie rozwiązania, jakich potrzebują. Dotyczy to nie tylko usług telekomunikacyjnych, ale również multimedialnych. Widzimy, jak zmieniają się zwyczaje konsumenckie w zakresie konsumpcji treści wideo i jak ważną rolę pełni w nich dostęp mobilny. Dlatego współpraca z Netflixem tuż po jego wejściu na polski rynek jest naturalnym wyborem - mówi Piotr Markowski, dyrektor Departamentu Marketingu B2C T-Mobile Polska.

Równolegle z uruchomieniem usługi Netflixa dla klientów T-Mobile startuje z promującą ją kampanią reklamową. Na jej potrzeby przygotowane zostały trzy 15-sekundowe spoty reklamowe utrzymane w charakterystycznej, czarno-białej konwencji.

Po raz pierwszy do udziału w reklamowych spotach produktowych T-Mobile zaprosił influencerów: Michała Baryzę - modela i uczestnika IV edycji Top Model, w której zajął II miejsce, Zuzę Kołodzieczyk - modelkę i zwyciężczynię III edycji Top Model oraz Łukasza (Yoczooka) Walaszka  nastoletniego youtubera.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Kreacje w internecie przygotował LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Użytkownicy T-Mobile z dostępem do Netflixa. Przez 4 miesiące za darmo (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Emil.
"Po raz pierwszy do udziału w reklamowych spotach produktowych T-Mobile zaprosił influencerów: Michała Baryzę - modela i uczestnika IV edycji Top Model, w której zajął II miejsce, Zuzę Kołodzieczyk - modelkę i zwyciężczynię III edycji Top Model oraz Łukasza (Yoczooka) Walaszka nastoletniego youtubera."

Ja yebię... Naprawdę nie mieli już kogo brać do reklam?! Szczególnie to ostatnie nikomu nieznane coś. Eh.
14 18
odpowiedź
User
Adam-adam
"Influencerów"? I na co oni mają wpływ? 90% osób decydujących się na abonament nie ma zielonego pojęcia kto to i nie są to żadne autorytety...
T-Mobile jak zwykle od początku tej marki w Polsce wydaje krocie na reklamy nie trafiające do targetu...
18 18
odpowiedź
User
Tuten
Ale za to reklamy zrobione przez najlepszą agencję reklamową na rynku. Według tego, co sama o sobie myśli.
13 14
odpowiedź
User
iwo
mnie akurat takie krotkie spoty o wiele bardziej przekonują niz niewiadomo jakie reklamy, influencerzy teraz na czasie jesli chodzi o mlodsze pokolenie wiec moze się sprawdzi
17 13
odpowiedź
User
natuz
influencer, nieinfluecner. mało mnie grzeje kto ejst w reklamie. to co jest istotne to netfix na dwa urzadznia, i zapowiedz ze jest szansa by netfix nie szedl z tranferu danyhc
16 9
odpowiedź