SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vectra testuje oglądanie telewizji przez internet

Sieć kablowa Vectra rozpoczęła testy abonenckie usługi TV Online, polegającej na udostępnianiu kanałów telewizyjnych poprzez protokół IP, dzięki czemu można oglądać je na ekranie komputera podłączonego do internetu.

Vectra testuje oglądanie telewizji przez internet

Testami objęci są wytypowani abonenci operatora z wybranych lokalizacji, gdzie Vectra świadczy swoje usługi. Testerzy muszą posiadać minimum telewizyjny pakiet Złoty oraz pakiet internetowy Flashnet o prędkości co najmniej 2Mb/s.

Na razie nie wiadomo, kiedy usługa TV Online mogłaby się pojawić w ofercie operatora. - Wyniki testów będą dla nas istotną pomocą podczas podejmowania przyszłych decyzji dotyczących wdrażania podobnych rozwiązań w sieci Vectry - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Stefaniak, rzecznik prasowy sieci, pytany o komentarz w tej sprawie.

Możliwość oglądania kanałów poprzez internet umożliwia konkurencyjna sieć UPC Polska. W ramach usługi UPC Live TV oglądać można m.in. TVN 24, Animal Planet, National Geographic Channel i MiniMini.

Vectra na koniec 2010 roku miała 746 tys. abonentów telewizji (w tym 314 tys. klientów telewizji cyfrowej) oraz 281 tys. abonentów dostępu do internetu (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Vectra testuje oglądanie telewizji przez internet

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zbyszek
Uwaga Vectra oszukuje klientów

Nie spodziewam się jakiejkolwiek odpowiedzi na to co napisze poniżej od Vectra-01, stwierdzam to po moich kontaktach z Call Center.
Otóż jestem już klientem Vectra S.A., mój numer klienta to 01010516. Zamówiłem w Vectrze kolejną usługę korzystając z promocji jaką Vectra lansuje od jakiegoś czasu na swojej stronie internetowej, jest to mobilny internet + tablet Huawei S7. Przy zamówieniu zapytałem jak długo trwa realizacja tego zamówienia ponieważ ma to być prezent dla córki na urodziny, Pan z Call Center poinformował mnie iż realizacja nastąpi w przeciągu 3 dni. Kłamstwo pierwsze, a właściwie dwa kłamstwa. Bo Pan wiedział że takie zamówienie nie może zostać właściwie przyjęte ponieważ Vectra nie posiada tych że tabletów, ba jak mi się udało ustalić nie wiadomo czy w ogóle będzie je posiadała, ale po kolei, bo wówczas o tym nie wiedziałem.
Po trzech dniach zadzwoniłem do Call Center Vectry i zapytałem jak wygląda status mojego zamówienia. Otrzymałem odpowiedź iż "jest już w realizacji" i problem leży nie ze strony Vectry, a zewnętrznej firmy która realizuje dla Vectry przesyłki. Firmą tą jest : Arvato Services Bertelsmann oddz. w Błoniach pod Warszawą, (ustaliłem to samodzielnie ponieważ informacji takiej nie można uzyskać w Vectrze).
Po kolejnych kilku dniach po raz kolejny zadzwoniłem do Call Center Vectry by znów usłyszeć iż Vectra przekazała do realizacji moje zamówienie. Oczywiście nikt nie jest w stanie udzielić mi informacji jaki jest numer przewozowy przesyłki kurierskiej.
Od wczoraj postanowiłem dowiedzieć się jak jest naprawdę z tymi przesyłkami Vectry. Wygląda więc to tak, vectra przekazuje firmie Arvato Services Bertelsmann niezbędne przedmioty do wysyłki (w moim wypadku powinien być to wspomniany tablet Huawei). Firma Arvato Services Bertelsmann na podstawie zleceń Vectry, pakuje i wysyła za pośrednictwem firm kurierskich (przede wszystkim DPD oraz Opek) do klientów, firmy kurierskie dostarczają sprzęt do klienta. Niestety by Arvato Services Bertelsmann mógł realizować zlecenia przesyłek musi otrzymać od Vectry przedmiotowy towar. Jak sie okazało Vectra nie posiada tabletów Huawei S7, tym samym przyjmuje zamówienia o których z góry wie że nie może ich zrealizować.
W dniu wczorajszym po moich wielokrotnych monitoringach słyszałem że ktoś się ze mną skontaktuje (w ciągu jednej dwóch godzin) słyszałem to również w dniu dzisiejszym. Niestety Vectra ma w głębokim poważaniu swoich klientów. Nie skontaktował się nikt.
W momencie gdy udało mi się ustalić kilka szczegółów jeden z konsultantów zaproponował mi zmianę zamówienia na nooteboka, lub internet z modemem, zaczynam więc podejrzewać iż taka jest właśnie polityka firmy, że będzie klientom później na siłę wciskać coś zupełnie innego niż chcieli nabyć, i pewnie kilku da się nabić w butelkę, dzięki czemu sprzedaż wzrośnie.
Zadzwoniłem również do rzecznika prasowego firmy Vectra i zapytałem się go dlaczego firma Vectra wprowadza w błąd swoich klientów oferując usługę której nie jest w stanie zrealizować, oraz dlaczego taka oferta jest prezentowana na jej stronie. Dlaczego również w dalszym ciągu przyjmuje się zamówienia na tę usługę pomimo posiadanej wiedzy o tym że firma nie może jej zrealizować (pytanie postawione dlatego, ponieważ jeden z konsultantów powiedział że zamówienia nie są już przyjmowane, co sprawdziłem dzwoniąc godzinę później z pytaniem czy takie zamówienie zostanie przyjęte : Pani oczywiście chciała je przyjąć z zapewnieniem że przesyłka dotrze w ciągu tygodnia.) Rzecznik odpowiedział... nic nie odpowiedział, po prostu Pan K. Stefaniak milczał i poinformował mnie że odpowiedzi na wszelkie pytania udzieli na piśmie. Nic więcej. Czyli co ? Brak wiedzy czy wiedza o tym że się pogrywa z klientami.
Może był bym mniej zawiedziony firmą Vectra gdyby ktokolwiek powiedział mi prawdę, lub powiedział mi o braku sprzętu przy drugim kontakcie, albo może gdy miał się ze mną skontaktować... skontaktował się. Niestety, cały czas mydlono mi oczy, zapewniano że to nie jest wina Vectry a wina leży po stronie Arvato Services Bertelsmann (poinformowałem ich jaką opinie wyrabia im Vectra). podano mi również jakiś "lewy" numer zlecenia dla tej firmy (78289727), który jak ustaliłem nie istnieje.
Szanowni Państwo, gdy zamawiacie więc coś z Vectry i wydaje się być to atrakcyjna oferta, możecie spodziewać się iż po jakimś czasie Vectra poinformuje Was iż (oczywiście nie z jej winy) nie może zrealizować zamówienia, ale proponuje w zamian... mniej atrakcyjną ofertę.... pewnie się skusicie, bo już tak długo czekaliście, a Vektrze wzrośnie sprzedaż.

Vectra - Dajemy więcej wku........
8 8
odpowiedź
User
Vectra
"Zbyszek" napisał(a): Uwaga Vectra oszukuje klientów

Nie spodziewam się jakiejkolwiek odpowiedzi na to co napisze poniżej od Vectra-01, stwierdzam to po moich kontaktach z Call Center.
Otóż jestem już klientem Vectra S.A., mój numer klienta to 01010516. Zamówiłem w Vectrze kolejną usługę korzystając z promocji jaką Vectra lansuje od jakiegoś czasu na swojej stronie internetowej, jest to mobilny internet + tablet Huawei S7. Przy zamówieniu zapytałem jak długo trwa realizacja tego zamówienia ponieważ ma to być prezent dla córki na urodziny, Pan z Call Center poinformował mnie iż realizacja nastąpi w przeciągu 3 dni. Kłamstwo pierwsze, a właściwie dwa kłamstwa. Bo Pan wiedział że takie zamówienie nie może zostać właściwie przyjęte ponieważ Vectra nie posiada tych że tabletów, ba jak mi się udało ustalić nie wiadomo czy w ogóle będzie je posiadała, ale po kolei, bo wówczas o tym nie wiedziałem.
Po trzech dniach zadzwoniłem do Call Center Vectry i zapytałem jak wygląda status mojego zamówienia. Otrzymałem odpowiedź iż 'jest już w realizacji' i problem leży nie ze strony Vectry, a zewnętrznej firmy która realizuje dla Vectry przesyłki. Firmą tą jest : Arvato Services Bertelsmann oddz. w Błoniach pod Warszawą, (ustaliłem to samodzielnie ponieważ informacji takiej nie można uzyskać w Vectrze).
Po kolejnych kilku dniach po raz kolejny zadzwoniłem do Call Center Vectry by znów usłyszeć iż Vectra przekazała do realizacji moje zamówienie. Oczywiście nikt nie jest w stanie udzielić mi informacji jaki jest numer przewozowy przesyłki kurierskiej.
Od wczoraj postanowiłem dowiedzieć się jak jest naprawdę z tymi przesyłkami Vectry. Wygląda więc to tak, vectra przekazuje firmie Arvato Services Bertelsmann niezbędne przedmioty do wysyłki (w moim wypadku powinien być to wspomniany tablet Huawei). Firma Arvato Services Bertelsmann na podstawie zleceń Vectry, pakuje i wysyła za pośrednictwem firm kurierskich (przede wszystkim DPD oraz Opek) do klientów, firmy kurierskie dostarczają sprzęt do klienta. Niestety by Arvato Services Bertelsmann mógł realizować zlecenia przesyłek musi otrzymać od Vectry przedmiotowy towar. Jak sie okazało Vectra nie posiada tabletów Huawei S7, tym samym przyjmuje zamówienia o których z góry wie że nie może ich zrealizować.
W dniu wczorajszym po moich wielokrotnych monitoringach słyszałem że ktoś się ze mną skontaktuje (w ciągu jednej dwóch godzin) słyszałem to również w dniu dzisiejszym. Niestety Vectra ma w głębokim poważaniu swoich klientów. Nie skontaktował się nikt.
W momencie gdy udało mi się ustalić kilka szczegółów jeden z konsultantów zaproponował mi zmianę zamówienia na nooteboka, lub internet z modemem, zaczynam więc podejrzewać iż taka jest właśnie polityka firmy, że będzie klientom później na siłę wciskać coś zupełnie innego niż chcieli nabyć, i pewnie kilku da się nabić w butelkę, dzięki czemu sprzedaż wzrośnie.
Zadzwoniłem również do rzecznika prasowego firmy Vectra i zapytałem się go dlaczego firma Vectra wprowadza w błąd swoich klientów oferując usługę której nie jest w stanie zrealizować, oraz dlaczego taka oferta jest prezentowana na jej stronie. Dlaczego również w dalszym ciągu przyjmuje się zamówienia na tę usługę pomimo posiadanej wiedzy o tym że firma nie może jej zrealizować (pytanie postawione dlatego, ponieważ jeden z konsultantów powiedział że zamówienia nie są już przyjmowane, co sprawdziłem dzwoniąc godzinę później z pytaniem czy takie zamówienie zostanie przyjęte : Pani oczywiście chciała je przyjąć z zapewnieniem że przesyłka dotrze w ciągu tygodnia.) Rzecznik odpowiedział... nic nie odpowiedział, po prostu Pan K. Stefaniak milczał i poinformował mnie że odpowiedzi na wszelkie pytania udzieli na piśmie. Nic więcej. Czyli co ? Brak wiedzy czy wiedza o tym że się pogrywa z klientami.
Może był bym mniej zawiedziony firmą Vectra gdyby ktokolwiek powiedział mi prawdę, lub powiedział mi o braku sprzętu przy drugim kontakcie, albo może gdy miał się ze mną skontaktować... skontaktował się. Niestety, cały czas mydlono mi oczy, zapewniano że to nie jest wina Vectry a wina leży po stronie Arvato Services Bertelsmann (poinformowałem ich jaką opinie wyrabia im Vectra). podano mi również jakiś 'lewy' numer zlecenia dla tej firmy (78289727), który jak ustaliłem nie istnieje.
Szanowni Państwo, gdy zamawiacie więc coś z Vectry i wydaje się być to atrakcyjna oferta, możecie spodziewać się iż po jakimś czasie Vectra poinformuje Was iż (oczywiście nie z jej winy) nie może zrealizować zamówienia, ale proponuje w zamian... mniej atrakcyjną ofertę.... pewnie się skusicie, bo już tak długo czekaliście, a Vektrze wzrośnie sprzedaż.

Vectra - Dajemy więcej wku............


[b]Zbyszek:[/b] Witaj Zbyszku! :) Przyczyny możesz już znać, ale publikujemy odpowiedź dla innych czytelników.

Przyczyną wszystkich problemów było duże zainteresowanie ofertą z tabletem, które doprowadziło do przejściowych braków magazynowych. Zwracam uwagę - przejściowych - gdyż braki zostały już uzupełnione, a Twoja przesyłka powinna dojść w najbliższych dniach (najprawdopodobniej jutro).

Przy lawinowym przyroście liczby zamówień mogą wystąpić problemy z komunikacji na linii konsultanci-magazyn i nasz pracownik mógł zwyczajnie nie być świadomy, że czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.

Pozostaje nam przeprosić za całą sytuację
8 8
odpowiedź