SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

VIII Mikołajkowy Blok Reklamowy w telewizji i w internecie (wideo)

Polsat po raz ósmy organizuje akcję Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dzięki niej, pieniądze zebrane z reklam nadanych 6 grudnia przed "Wydarzeniami", otrzymają podopieczni Fundacji Polsat. Po raz pierwszy akcja odbędzie się też w internecie.

VIII Mikołajkowy Blok Reklamowy w telewizji i w internecie (wideo)

Wysokość kwoty, jaką reklamodawcy przekażą na rzecz chorych dzieci, zależeć będzie od tego, ile osób obejrzy blok. Jego widownia obliczona zostanie na podstawie danych telemetrycznych Nielsen Audience Measurement.

W tym roku po raz pierwszy poza Polsatem we wtorek 6 grudnia o godz. 18.45 Mikołajkowy Blok Reklamowy emitowany będzie też w ramach aplikacji internetowej ipla. Widownia reklam w internecie doliczona zostanie do widowni telewizyjnej, określając wartość ostatecznej kwoty, która otrzymają podopieczni Fundacji Polsat.

Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcają cztery spoty z udziałem Krzysztofa Kowalewskiego, który występuje w nich w roli Świętego Mikołaja i szefa “Wydarzeń” Jarosławy Gugały. W spotach pojawiają się materiały o przedstawicielach różnych zawodów, szykujących się do oglądania Bloków, przygotowane przez dziennikarzy “Wydarzeń”: Monikę Zalewską, Piotra Czecha, Grzegorza Kępkę oraz Monikę Miller z Polsat News.





Spoty emitowane są od wtorku 22 listopada br. w głównym Polsacie, w kanale Polsat News, a także w ipli. Zostały przygotowane w całości przez nadawcę.


W zeszłym roku Mikołajkowy Blok Reklamowy oglądało średnio 6,18 mln widzów, co dało Fundacji Polsat kwotę wynoszącą ok 1,59 mln zł. (więcej na ten temat). W sumie przez siedem lat organizowania akcji zebrano prawie 6,5 mln zł. Pieniądze te zostały w całości przekazane na leczenie i rehabilitację dzieci.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: VIII Mikołajkowy Blok Reklamowy w telewizji i w internecie (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ech
Świąteczna reklama kawy Jacobs ale ta z lat poprzednich,Whiskas oraz Coca-cola-najlepsze reklamy na święta.CZEMU JACOBS ZMIENILI -TERAZ JEST O WIELE SŁABSZA.
odpowiedź
User
ox
Osobiście uważam że to ściema. Chociaż pod pozorem szczytnej akcji bo: 1. Jak niby sprawdzą ile osób faktycznie ogląda tą audycję? 2. Twierdzą że samo oglądanie pomaga dzieciom - to przecież śmieszne, czyżby w telewizorach były zamontowane urządzenia monitorujące oglądalność ? 3. Kampania reklamowa też jest prowadzona w dziwny sposób, np. spot reklamowy z żołnierzami (pierwszy film ) jeden telewizor i chyba ze 30 tu wojaków - jak w takiej sytuacji zmierzyć oglądalność ? Nie ma znaczenia czy kampanie obejrzy 30 czy 300 wojaków. Na platformach cyfrowych jest możliwe sprawdzenie oglądalności więc abonentom tych usług sugerował bym włączyć o wskazanej godzinie tv i tuner na tym kanale i udać się na kolację do drugiego pomieszczenia. Wygląda mi to na próbę zapędzenia lemingów przed telewizor aby wtłaczać im do głów reklamy.
odpowiedź
User
franc
Moim zdaniem nikt dla samych dzieci tego nie robi, ot tak z odruchu serca. Przede wszystkim zarobi Polsat. Oficjalnie zarobili i przekazali 6,5 mln zł, ciekawe ile zarobili nieoficjalnie. Ale sam fakt że pomagają zasługuje na uznanie.
odpowiedź